قشری از جامعه در معیشت خود با مشکلاتی مواجه‌اند



 اخباراقتصادی,خبرهای  اقتصادی ,محمود واعظی

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: می‌دانیم که قشری از جامعه در معیشت خود با مشکلاتی مواجه‌اند و برای برطرف کردن این مشکل، لازم است که رونق اقتصادی در کشور ایجادشده و مشکل بیکاری جوانان به‌خوبی برطرف شود.

به گزارش تسنیم ، به نقل از مرکز خبر حوزه، محمود واعظی در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی از مراجع عظام تقلید بابیان اینکه امیدواریم دولت دوازدهم مورد رضایت امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم قرار داشته باشد، اظهار داشت: نقاط ضعف و قوت دولت یازدهم احصاء شده و به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف و تبدیل آن‌ها به نقاط قوت هستیم.

 

وی افزود: در دولت یازدهم در برخی امور موفقیت‌های خوبی داشتیم، اما در برخی نقاط نیز باید بهتر کارکنیم، بحمدالله در دولت یازدهم با کمک همه نهادهای امنیتی و نظامی، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی و همه دلسوزان موفق شدیم که فضای آرام‌تری را در کشور ایجاد کنیم و این مسئله با توجه به شرایط منطقه باید در نظر گرفته شود.

 

رئیس دفتر رئیس‌جمهور بیان کرد: مسئله اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات اقتصادی مردم از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر انقلاب، مراجع عظام و دولت‌مردان است.

 

وی گفت: می‌دانیم که قشری از جامعه در معیشت خود با مشکلاتی مواجه‌اند و برای برطرف کردن این مشکل، لازم است که رونق اقتصادی در کشور ایجادشده و مشکل بیکاری جوانان به‌خوبی برطرف شود.

 

واعظی یادآور شد: اولویت دولت دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم است و همه ظرفیت‌ها و امکانات در کشورمان باید در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی بوده و هنر ما باید این باشد که پس از انتخابات، رقابت‌ها را به رفاقت‌ها تبدیل کنیم و با حضور و مشارکت سه قوه و همه افراد متخصص و دلسوز مشکلات را کاهش دهیم.

 

رئیس دفتر رئیس‌جمهور بیان کرد: به‌طورقطع دولت نیازمند دعای خیر و رهنمودهای ارزشمند علما و مراجع عظام تقلید است تا گام‌های مؤثری را در جهت پیشرفت و رونق اقتصادی در کشور برداشته شود و بدانیم که موفقیت دولت، موفقیت نظام اسلامی خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------