سود ۱۳۰ الی ۱۵۰ هزار تومانی برای یک میلیون تومان سهام عدالت



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سهام عدالت

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید: به مشمولان سهام عدالتی که حساب‌شان تا یک میلیون تومان پر است، حدودا ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان سود بابت سال مالی ۱۳۹۵ پرداخت می‌شود اما پرداخت این مبالغ در یک مرحله نیست.

سیدجعفر سبحانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره نحوه پرداخت سود سهام عدالت در پایان شهریورماه سال جاری اظهار کرد: پایان شهریور ماه اولین مرحله واریز سود سهام عدالت خواهد بود ولی این طور نیست که تمام مشمولان با هم سود سهام عدالت را دریافت کنند بلکه قرار است در این مورد اولویت بندی شود و به دهک های پایین زودتر این سود پرداخت شود اما در این مورد هنوز در حال بررسی هستیم.

 

وی افزود: سود سهام عدالت اول به مشمولان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت خواهد شد اما این موضوع در مقدار سود دریافتی هیچ تاثیری ندارد.

 

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به اینکه مبلغ سود برای سال مالی ۹۵ چقدر خواهد بود، گفت: بعضی از مشمولین سهام عدالت شامل ۵۰ درصد تخفیف شده‌اند و در نتیجه حساب آنها تا سقف یک میلیون تومان پر است. علاوه بر این تعدادی از مشمولان نیز خود حساب‌شان را تا سقف یک میلیون تومان پر کرده‌اند. به این افراد حدودا ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان بابت سال مالی ۱۳۹۵ پرداخت خواهد شد. برای باقی افراد نیز به تناسب اینکه حساب خود را چقدر پر کرده‌اند، سود پرداخت می‌شود.

 

سبحانی در پاسخ به اینکه این سود در چند مرحله پرداخت می‌شود، گفت: پایان شهریورماه اولین مرحله واریز سود خواهد بود اما پیش‌بینی می‌کنیم که این سود در سه مرحله پرداخت شود اما برای این موضوعات باید ببینیم که از شرکت‌ها چقدر سود دریافت می‌شود تاکنون ۳۵۰ میلیارد تومان توسط سازمان خصوصی‌سازی از شرکت های سرمایه‌پذیر سود دریافت شده اما با توجه به اینکه طبق قانون تا هشت ماه شرکت ها فرصت دارند تا سود خود را پرداخت کنند، امکان دارد این مبلغ تفاوت چشمگیری کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------