آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

آخوندی از تمبر یادبود خودش رونمایی کرد!



  اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی,عباس آخوندی

وزیر راه و شهرسازی در اقدامی عجیب و در حالی که هنوز در رأس مدیریتی این وزارتخانه قرار دارد، از تمبر یادبود خود رونمایی کرد.

 به گزارش  مهر، عباس آخوندی در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی در حالی که برای رونمایی از تمبر یادبود ۹۰ سالگی راه آهن، نماد این تمبر را امضا می کرد، در اقدامی غیرمنتظره و عجیب از تمبر یادبود خود نیز رونمایی کرد.

 

در این مراسم که سعید محمدزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن و حسین مهری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت پست نیز حضور داشتند، آخوندی پس از امضای تمبر یادبود گرامی داشت ۹۰ سالگی راه آهن، از تمبرهایی که از سوی سیدمحسن پورسیدآقایی مدیرعامل سابق راه آهن تهیه شده بود، رونمایی کرد.

 

  اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی,عباس آخوندی

 

در این مراسم اعلام شد این اقدام پورسیدآقایی، بدون هماهنگی با وزیر بوده و یک اقدام شگفتانه (سورپرایز) برای تقدیر از زحمات آخوندی بوده است.

 

این در حالی است که اولا آخوندی هنوز در رأس مدیریت وزارت راه و شهرسازی قرار داشته و زمان این پست سازمانی به اتمام نرسیده است؛ ثانیا وی در این حدودا چهار سالی که سکاندار این وزارتخانه بوده، نه تنها فعالیت فوق العاده ای انجام نداده، بلکه به اعتقاد تعداد زیادی از کارشناسان اقتصادی، بسیاری از اقدامات پیشروانه وزیر سابق راه و شهرسازی خصوصا در حوزه مسکن مهر را هم متوقف یا کند کرده است.

 

گفتنی است پورسیدآقایی مدیرعامل سابق شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران بود که در پی وقوع سانحه دردناک ریلی تصادف دو قطار در محور تبریز ـ مشهد و کشته شدن بیش از ۴۰ تن از هموطنانمان، مجبور به استعفا از این شرکت شد و از آن پس به عنوان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور حمل و نقل ریلی منصوب شد.

  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------