وضعیت قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان



  اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی,زولبیا و بامیه

به نقل از رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‎فروشان با اشاره به پیشنهاد افزایش 12 درصدی قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان قیمت پیشنهاد شده برای هر کیلو زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان 12 هزار و 500 تومان است.

 به گزارش میزان؛ علی بهره‌مند در خصوص قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان گفت: پیشنهاد ما برای افزایش قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان 15 درصد بوده که این رقم هنوز از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده تایید نشده است.

 

وی در ادامه افزود: پیش‎بینی می‌شود قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه با احتساب افزایش 15 درصدی به 12 هزار و 500 تومان برسد که با وجود مخالفت‎های سازمان حمایت باید درانتظار رقم کمتری برای این کالا باشیم.

 

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‎فروشان در توضیح علت مخالفت سازمان حمایت با افزایش 15 درصدی قیمت زولبیا و بامیه تصریح کرد: سازمان حمایت افزایش 15 درصدص قیمت زولبیا و بامیه را به علت بالا رفتن نرخ هر کیلو از این شیرینی تصویب نمی‎کند و این در حالی است که این نرخ از سوی کمیسیون فنی در روزهای قبل به تصویب رسیده بود.

 

بهر‌ه‌مند درانتها خاطر نشان کرد: با توجه به عدم تایید افزایش 15 درصدی نرخ زولبیا و بامیه از سوی سازمان حمایت این رقم به 10 درصد و قیمت آن نیز به کیلویی 12 هزار تومان برسد ولی قیمت نهایی این محصول در جلسه روز آینده مشخص خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------