هزینه دریافت وام‌های جدید مسکن+قیمت اوراق



اخبار,اخباراقتصادی,وام مسکن تا سقف 80 ملیون

برای دریافت وام 40 میلیون تومانی که مختص شهرهای کوچک‌تر است متقاضی وام باید اقدام به خرید 80 برگه حق تقدم و ارائه آن با یکی از بانک‌ها کند که با احتساب قیمت 72 هزار تومان برای هر ورقه در مجموع باید پنج میلیون و 760 هزار تومان بپردازد..

با تصویب افزایش وام‌های جدید مسکن به 40، 60 و 80 میلیون تومان حال این سوال به اذهان متبادر شده که برای دریافت این تسهیلات چقدر باید هزینه کرد.

همانطور که در خبرهای قبل نیز به آن اشاره شد، وام‌های 80 میلیون تومانی فقط برای خانه اولی‌های ساکن تهران در نظر گرفته شده که شیوه بهره‌مندی از آن نیز سپرده‌گذاری است.

 

به این معنی که خواهان این تسهیلات باید مبلغ حدود 40 میلیون تومان را به مدت یک سال نزد بانک مسکن سپرده‌گذاری کند تا بتواند وام 80 میلیون تومانی را دریافت کند.

دریافت وام‌های 60 میلیون تومانی که مختص ساکنان شهرهای بزرگ است فعلا در قالب خرید اوراق تسهیلات مسکن امکان‌پذیر است.

 

به این صورت که متقاضی این وام باید اقدام به خرید 120 برگه حق تقدم و ارائه آن با یکی از بانک‌ها کند که با احتساب قیمت 72 هزار تومان برای هر ورقه در روز جاری (چهارشنبه 30 اردیبهشت) در مجموع باید هشت میلیون و 640 هزار تومان پرداخت کند.

به همین صورت برای دریافت وام 40 میلیون تومانی که مختص شهرهای کوچک‌تر است متقاضی وام باید اقدام به خرید 80 برگه حق تقدم و ارائه آن با یکی از بانک‌ها کند که با احتساب قیمت 72 هزار تومان برای هر ورقه در مجموع باید پنج میلیون و 760 هزار تومان بپردازد.

البته هنوز مشخص نیست که آیا همچون گذشته مبلغ 10 میلیون تومان به عنوان تسهیلات جعاله به متقاضی وام تعلق می‌گیرد یا خیر که در صورت مثبت بودن جواب برای دریافت وام 70 میلیون تومانی (60+10) باید 10 میلیون و 80 هزار تومان و برای دریافت وام 50 میلیون تومانی (40+10) باید هفت میلیون و 200 هزار تومان پرداخت شود.


اخبار اقتصادی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------