آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

خودروهای بدون مشتری را بشناسید



اخبار,اخبار اقتصادی,خودرو

در تیر ماه امسال تولید مگان، لیفان، سندرو و جی 5 به صفر رسید.

در تیر ماه امسال تولید چهار مدل سواری داخلی به صفر رسید. این خودروهای بدون مشتری شامل مگان، لیفان، سندرو و جی 5 می شود.

در این مدت تولید مگان با افت صد درصدی از شش دستگاه در تیر 1393 به صفر رسید. مگان خودروی ساخت شرکت پارس خودرو و از سری محصولات شرکت خودروسازی رنو است.

 

از مشخصات این خودرو «گیربکس اتومات 4 سرعته با قابلیت تعویض دستی دنده، سیستم ترمز جلو و عقب دیسکی به همراه  EBV+ABS+EBD، کارت کلید هوشمند رنو ، کامپیوتر سفری ، تنظیم برقی آینه ها با گرمکن و سیسستم فرمان الکتریکی» است.

در شرکت خودروسازی پارس خودرو، از سال 90 به بعد مقرر شد تا با همکاری شرکت رنو فرانسه پروژه محصولات تندر 90 و مگان آغاز شود که طی آن از سال 1382 احداث سالن تولیدی ال 90 در شرکت شروع شد. در سال های 1385 تا 1388 با بهره برداری از پروژه های سالن جدید ال 90 و افزایش ظرفیت سالن رنگ متمرکز تولید محصولات تندر 90 و مگان افزایش یافت.

علاوه بر مگان، تولید سندرو نیز با کاهش صد درصدی از شش دستگاه در تیر 1393 به صفر کاهش یافت. ساندرو محصولی دیگر از شرکت خودروسازی رنو بود. این خودرو بخشی از قرارداد پلت فرم مشترک X90 به حساب می‌آمد. البته این خودرو با مقداری مشکلات و کشمش و تاخیری زیاد پارس‌خودرویی‌ها تیرماه سال 93 تولید شد.

در چهارمین ماه سال 94، تولید لیفان 620 با موتور 1800 سی‌سی نیز با کاهش صد درصدی از 745 دستگاه در تیر 1393 به صفر رسید. موتور این خودرو طراحی شرکت ریکاردو انگلستان بود و در کرمان موتور تولید می شد.

 

این خودرو امکانات دیگری از جمله سان روف دو حالته برقی با شیشه چاپ سیلک مانع تابش مستقیم نور خورشید، دوربین دید عقب، رهیاب ماهواره ای GPS، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم هشدار دهنده باز بودن درب، DVD Player با 6 باند ورودی IPOD/SD Card با پورت USB، روشن شدن اتوماتیک چراغهای جلو بر حسب نور محیط و ... است.

چهارمین خودرویی که در چهارمین ماه سال بدون خریدار بود،G5  بود. این خودرو نیز با کاهش صد درصدی از هفت دستگاه در تیر 1393 به صفر کاهش یافت

اخبار اقتصادی - صدای اقتصاد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------