استخدام نظافتچی با شرایط خاص و عجیب



اخبار,اخبار اقتصادی,نظافتچی

با اینکه نظافتچی شغلی ساده و بدون نیاز به مهارت به نظر می‌رسد، اما برخی شرکت‌ها برای استخدام این افراد شرایط خاصی در نظر می‌گیرند.

نظافتچی یکی از شغل‌هایی است که معمولا برای استخدام افراد شاید به نظر برسد که نیازی نباشد مهارت خاصی داشته باشند. با این حال بسیاری از شرکت‌ها برای استخدام نظافتچی شرایط خاصی مانند شرایط سنی، متاهل بودن و داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و سابقه کار در نظر می‌گیرند.

مسوول یکی از موسسه‌هایی که متقاضیانی برای این شغل را به کار می‌گیرید، در رابطه با شرایط استخدام این افراد می‌گوید: دستمزد هشت ساعت کار، در یک روز 70 هزار تومان است و شرکت 15 درصد این مبلغ را دریافت می‌کند و 55 هزار تومان به فرد تعلق دارد. شرایط استخدام این شرکت دریافت اصل شناسنامه و کارت ملی همراه با 50 میلیون تومان سفته است.

مسئول استخدام یک شرکت دیگر می‌گوید: ساعت کاری این دفتر از هشت صبح تا پنج بعد از ظهر است و حقوق یک میلیون تومان با مزایای بیمه تامین‌اجتماعی، بیمه تکمیلی و صبحانه و نهار برای این شغل در نظر گرفته شده است. همچنین فرد باید حداکثر 40 سال سن داشته و دارای مدرک تحصیلی دیپلم و پنج سال سابقه کار باشد.

مدیر یک مرکز پزشکی نیز درباره شرایط پذیرفتن یک نظافتچی برای این مرکز می‌گوید: ساعت کاری این مطب از هشت صبح تا دو بعد از ظهر است و بیمه هم به وی تعلق نمی‌گیرد و حقوق 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مسئول یک مرکز مشاور تحصیلی هم آگهی استخدام برای نظافتچی منتشر کرده، بیان می‌کند: برای کارمند نظافتچی این موسسه حقوق بالاتر از یک میلیون تومان در نظر گرفته شده و تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی نیز قرار خواهد گرفت و ساعت کاری از هشت صبح تا پنج بعد از ظهر بوده و در روزهای تعطیل نیز تعطیل است.

مسئول دفتر یک موسسه اعزام نیروی نظافتچی به منازل و ادارات نیز عنوان می‌کند: این موسسه، 200 نفر خانم با حقوق 900 هزار تومان تا یک میلیون و 500 هزار تومان استخدام می‌کند، افراد نیز با شناسنامه و کارت ملی جهت استخدام باید به این مرکز مراجعه کنند تا سپس به محل کار اعزام شوند.

مدیر یک شرکت بازرگانی هم در مورد شرایط استخدام نظافتچی برای شرکت خود اظهار می‌کند: شرایط خاصی برای استخدام نظافتچی در نظر داریم و سن شخص باید حداکثر 35 سال و فرد متاهل باشد.

 

همچنین این فرد باید دارای مدرک تحصیلی دیپلم باشد و ساعت کاری از ساعت هشت صبح تا شش بعد از ظهر است و پایه حقوق این فرد یک میلیون 100 هزارتومان خواهد بود و از مزایای عیدی، سنوات و بیمه هم بهرمند خواهد شد.

اخبار اقتصادی - اقتصاد نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------