کمیاب‌ترین بنز در معرض فروش/عکس



اخبار,اخبار اقتصادی,بنز

یکی از کمیاب‌ترین خودروهای تولیدی مرسدس به‌طور رسمی در کارولینای شمالی در معرض فروش قرارگرفت. البته این اولین باری نیست که این خودرو در معرض فروش قرار می‌گیرد اما به‌نظر می‌رسد با توجه به شرایط خاص، پیداکردن یک سرپناه دائمی برای این خودرو کمی سخت به‌نظر می‌رسد. این خودروی مرسدس بنز C1000 تولیدی Lotec، در سال 1995 و به درخواست یکی از سرمایه‌داران نفتی امارات متحده عربی ساخته شد. این طرفدار خودروهای لوکس رویای داشتن سریع‌ترین خودروی موجود در جهان با قابلیت استفاده در خیابان‌ها را داشت و به همین منظور سفارش خود را به شرکت آلمانی خودروسازی Lotec داد.

Lotecنیز با همکاری مرسدس بنز پس از پنج سال موفق به تولید خودروی C1000 شد. این خودروی مرسدس از موتور V8 ، 5.6 لیتری توربو و سیستم جعبه دنده دستی پنج‌حالته بهره می‌برد. این خودرو می‌تواند در مدت زمان 3.2 ثانیه سرعت خود را از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و سرعت نهایی آن نیز 431 کیلومتر بر ساعت است.

 

باید اذعان داشت این خودرو در زمان تولید از شرایطی پیشرفته‌تر نسبت به زمان خود بهره می‌برد و همچنان نیز می‌تواند خود را در رقابت با دیگر سوپرخودروهای مدرن قرار دهد. این خودرو با قیمت 1.2 میلیون دلار هم‌اکنون در معرض فروش قرار گرفته است.

اخبار اقتصادی - بهار

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------