آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

دوربین‌هایی که هم‌قیمت آپارتمان‌اند/ گشت قیمتی در بازار خاص دوربین‌های حرفه‌ای و فوق‌حرفه‌ای



با توجه به تنوع دوربین‌های عکاسی در بازار دیجیتال، در این گزارش برخی از دوربین‌های حرفه‌ای و فوق حرفه‌ای بازار معرفی شده‌اند که در میان آنها برند Hasselblad گران‌ترین دوربین‌ها را به خود اختصاص داده است.

امروزه از دوربین‌های دیجیتال تنها برای مصارف خانگی استفاده نمی‌شود و برخی از کاربران آن را برای مصارف مهم‌تر و راه درآمد خود استفاده می‌کنند، از این رو بد نیست بدانیم بهترین دوربین‌های حرفه‌ای موجود در بازار کدام اند؟

طبق آمار و بررسی‌ها در سایت‌های آنلاین و مراکز فروش دوربین‌های عکاسی، به نظر می‌رسد برندCanon بهترین دوربین موجود در بازار را به خود اختصاص داده است.

 

از نظر برخی از فروشندگان EOS 5D Mark III از حرفه‌ای‌ترین‌ دوربین‌های موجود در بازار است که در میان کاربران محبوب بوده است و برای استفاده در آتلیه‌ها و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

قیمت این دوربین در حال حاضر به این دلیل که مدل‌های جدید آن به بازار ورود یافته‌اند، با کاهش روبه رو شده و در حال حاضر با قیمتی حدود 9 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد. گویا چندی پیش این دوربین قیمتی نزدیک به 11 میلیون تومان به خود اختصاص بوده است.

مدل‌های جدید Canon که آنها نیز از امکانات بالایی برخوردارند. مدل‌های Canon EOS 5DS R body و Canon EOS 5DS body هستند که قیمت‌های آنها به ترتیب 11 میلیون و 500 هزار تومان و 9 میلیون و 500 هزار تومان است.

 

همچنین در حال حاضر دوربین EOS 1D X DSLR Camera Body از بهترین و گران‌ترین‌های برند Canon است که قیمتی حدود 20 میلیون تومان دارد.

اما در حال حاضر بهترین و حرفه‌ای ترین دوربین‌های بازار تنها به برند Canon اختصاص ندارد. بلکه برندهایی دیگر مدل‌هایی با امکانات بالا را به بازار عرضه کرده‌اند و آنها نیز از حرفه‌ای ترین‌ها به حساب می‌آیند.

 

از این دوربین‌های حرفه ای بازار می‌توان به دوربین نیکون مدل D8100 اشاره کرد که در بازار موجود است و قیمت آن 9 میلیون و 600 هزار تومان است. به طور کل از لحاظ امکانات می‌توان این دوربین‌ را هم‌ردیف EOS 5D mark از برند Canon دانست.

اما فروشنده‌ای در این خصوص به اقتصادنیوز اظهار کرد: برندهایNikon وCanon همانند دو تیم استقلال و پرسپولیس هستند به طوری که هرکدام طرفدارانی مختص خود دارند.

 

اما این فروشنده معتقد است که برند Canonمی‌تواند به دلایلی همانند عکاسی باکیفیت، تهیه لنزهای به قیمت و... برای کاربران مناسب‌تر باشد.

 

او گفت: اگر بعد از مدت زمانی قصد فروش دوربین‌های کنون را داشته باشید، بهتر از برندهای دیگر فروخته می‌شوند.

FujifilmX-T1 از دیگر حرفه‌ای‌ترین دوربین‌های عکاسی موجود در بازار است که از نظر برخی از فروشندگان ارزش خرید بالایی دارد و امکانات بسیاری را به کاربران خود عرضه می‌کند. X-T10 نیز، جدیدترین دوربین‌های این برند است اما گویا از نظر کارایی به پای X-T1 نمی‌رسد.

دوربین‌های مدیوم فرمت گران‌ترین دوربین‌های بازار
با این حال بسیاری از کاربران هستند که دوربین‌های مدیوم فرمت را بیشتر می‌پسندند و حرفه‌ای تر می‌دانند. دوربین‌های از برندهای Hasselblad، Leica و Pentax و... که در میان آنها بیشترین قیمت به حدود 120 میلیون تومان نیز می‌رسد ولی از آنجا که این دوربین‌ها قیمت‌های بسیار بالایی دارند، آنچنان پرفروش به نظر نمی‌رسند.

 

اما همچنان بسیار محبوب هستند. البته این دوربین‌ها به دلیل کارایی ، امکانات بسیار بالا و لنزهای قوی مورد استفاده برخی از کاربران قرار می‌گیرند.

اما به طور کلی دوربین های دیجیتال با قیمت، برندها و امکانات متفاوت در بازار موجود هستند که بعضی از آنها در جدول اقتصادنیوز آورده شده است.

 

اخبار,اخبار اقتصادی,دوربین


اخبار اقتصادی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------