واکنش شرکت توزیع برق به خبر خاموشی تهران



اخبار,اخبار اقتصادی,شرکت توزیع برق

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران گفت : در 9 آبان ماه قرار نیست برق هیچ منزل مسکونی و عمومی قطع شود و تنها قرار است سازمان پدافند غیر عامل مانوری را برای کنترل وضعیت مراکز حساس ،مهم و حیاتی اجرایی کند.

کامبیز ناظریان با بیان اینکه این کار زیر نظر توانیر صورت می گیرد، اظهار کرد: قرار بر این نیست که برق تهران قطع شود و این کار صرفا برای انجام یک مانور آن هم با پشتیبانی صورت می گیرد.

وی با اشاره به مراکز مهم،حیاتی و حساس گفت: منظور از این مراکز، سازمان هایی است که قطع برق آن می تواند مشکلات عمده ای ایجاد کند و در مراکز حیاتی نیز کشور دچار مشکل شود لذا لازم است که از تجهیزات برقی آن ها برای جبران برق در زمان خاموشی مطمئن شد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران ادامه داد :مراکز مهم مانند بیمارستان ها،صداوسیما است لذا سازمان پدافند غیر عامل طبق یک برنامه در جهت حفظ این مراکز برای استفاد از برق اضظراری در 9 آبان ماه مانوری را برگزار میکند و اگر این مراکز نتوانستند برق را در آن زمام مشخص که به آن ها از قبل نیز اطلاع داده می شود تامین کنند موظف به تجهیز سیستم برقی خود می شوند.

ناظریان با بیان اینکه این کار برای کنترل و آمادگی این مراکز انجام می شود،گفت: به هیچ عنوان قرار نیست که در تهران خاموشی ایجاد شود بنابراین نباید نگرانی در این زمینه وجود داشته باشد.

اخبار اقتصادی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------