شرکت‌های ایرانی به‌دنبال خرید محصولات "ایرباس" و "بوئینگ"



اخبار,اخبار اقتصادی,محصولات

 جمهوری آذربایجان در مصاحبه با "مقصود اسعدی سامانی" دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران نظر او را درباره احتمال خرید هواپیماهای روسی از جانب ایران جویا شده است. این مقام ایرانی در بخش حمل و نقل هوایی ضمن نامحتمل‌دانستن این موضوع افزوده است:"شرکت‌های ایرانی به دنبال خرید محصولات "ایرباس" و "بوئینگ" هستند.

یکی از مقام‌های رسمی ایران اعلام کرده که بعید است خطوط هوایی ایران خواستار خرید هواپیماهای مسافربری از روسیه باشند و این تصمیم با توجه به خاطرات تلخ پیش آمده بر اثر سوانح هوایی روی داده با هواپیماهای روسی در خاک ایران اتخاذ خواهد شد.

خبرگزاری "ترند" جمهوری آذربایجان در مصاحبه با "مقصود اسعدی سامانی" دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران نظر او را درباره احتمال خرید هواپیماهای روسی از جانب ایران جویا شده است. این مقام ایرانی در بخش حمل و نقل هوایی ضمن نامحتمل‌دانستن این موضوع افزوده است:"شرکت‌های ایرانی به دنبال خرید محصولات "ایرباس" و "بوئینگ" هستند. "

آقای سامانی اشاره کرده که هر دو محصول ایرباس و بوئینگ دارای سوابق خوبی از نظر تعمیر و نگهداری و کارکنان آموزشی هستند که آن‌ها را به گزینه‌های خوبی برای شرکت‌های هوانوردی غیرنظامی ایران تبدیل کرده است. آقای سامانی در این باره گفته است:"ما رشدی 10 درصدی در میزان پروازها داشته‌ایم. در چنین وضعیتی با شرکت‌های مختلف برای انعقاد قرارداد صحبت کرده‌ایم."

خبرگزاری "ترند" جمهوری آذربایجان اشاره می‌کند که در دروان تحریم‌های وضع شده علیه ایران میزان سوانح هوایی در فاصله سال‌های 2009 و 2014 میلادی افزایش یافت. این خبرگزاری اشاره کرده که صنعت هوانوردی ایران امیدوار است تا پس از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها، آن کشور با امنیت بیشتر و ظرفیت افزایش و گسترش سطح فعالیت ها مواجه شود و از فرصت های بیش تری استفاده کند.

اخبار اقتصادی - خرداد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------