آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

از اجرای اصل 44 دل خوشی نداریم



اخبار,اخبار اقتصادی,میر علی اشرف پوری حسینی

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: از اجرای اصل 44 دل خوشی نداریم و معتقدیم مقاومت در برابر خصوصی‌سازی به شدت بالا گرفته است.

میر علی اشرف پوری حسینی در خصوص انتقاد اخیر رهبری نسبت به اجرای اصل 44 در جامعه گفت: ما هم منتقد اجرای اصل 44 هستیم و از نحوه اجرای سیاست‌های اصل 44 دل خوشی نداریم و احساس می‌کنیم همه عوامل دست به دست هم نمی‌دهد و مقاومت در برابر خصوصی‌سازی به شدت بالا گرفته است.

وی افزود: به هر حال انتقاد در اجرای این اصل و اینکه به اهداف نرسیدیم را کاملا قبول داریم و اگر با این آهنگ فعلی جلو برویم راه به جایی نخواهیم برد.

به گفته پوری حسینی باید همت ویژه ای در دولت و مجلس و حتی قوه قضاییه صورت گیرد تا این اصل به نحو درستی اجرا شود وگرنه با اهدافی که برای اصل 44 در نظر گرفتیم فاصله زیادی داریم.

اخیرا رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری اهداف تدوین سیاست‌های کلی نظام، به خصوص اصلاح اصل 44، به سخنان مقام معظم رهبری برای بررسی میزان موفقیت اجرای سیاست‌های اصل 44، استناد کرد و گفت: رهبری در آن جلسه با صراحت تأکید کردند که من از این اصل، انتظار انقلاب اقتصادی داشتم، اما پس از مدت‌ها آثاری از اجرای آن در جامعه نمی‌بینم.

اخبار اقتصادی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------