آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید…

جزئیاتی از برنامه هیات ایرانی عازم فرانسه و ایتالیا/ایران با این 2 کشور در کدام بخش‌ها قرارداد منعقد می‌کند؟



اخبار,اخبار سیاست خارجی,محسن جلالپور

رئیس اتاق بازرگانی ایران از برنامه‌های بخش خصوصی در سفری که به همراه رئیس جمهور به ایتالیا و فرانسه دارند، سخن گفت.

محسن جلالپور ساعاتی پیش از اعزام به ایتالیا و فرانسه در گفت‌وگو با اقتصادنیوز، در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین اتفاقی که قرار است در سفر رئیس جمهور و هیأت همراهش به ایتالیا و فرانسه رخ دهد چیست؟ گفت: اتفاق‌های زیادی در راه است.

 

بخش فولاد ما در ایتالیا قرارداد خواهد بست، بخش ساخت و ساز و Construction ما قراداد خواهد بست، بخش داروهای گیاهی ما قرارداد خواهد بست و در هر دو کشور مجموعه‌هایی از کارهای مختلف را انجام خواهیم داد.

 قرار است رئیس اتاق ایران به همراه هیاتی از فعالان بخش خصوصی در سفر مقامات دولتی ایران به فرانسه و ایتالیا آنها را همراهی کنند.

پیش از این،‌ در اواسط آبان ماه قرار بود این سفر انجام شود که 23 آبان ماه اعلام شد در پی حملات گسترده تروریستی به پایتخت فرانسه ، رئیس جمهور ایران ، سفر خود را به اروپا لغو کرد.

هفته گذشته بود که محسن جلالپور در کانال شخصی‌اش در تلگرام نوشته بود: سفر رئیس جمهور روحانی و هیأت همراه به کشورهای ایتالیا و فرانسه كه به دلیل عملیات تروریستی پاریس به تعویق افتاده بود، از پنجم تا هفتم بهمن ماه انجام خواهد شد.

 

دراین سفر تعدادی از اعضای اتاق كه از طریق سایت اتاق ایران ثبت‌نام كرده‌اند نیز حضور خواهند داشت.

اخبار اقتصادی - اقتصادنیوز

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------