آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

صعود اجاره بها زیر سایه رکود بازار مسکن/ کمترین و بیشترین اجاره ماهانه مربوط به کدام استان ها بود؟



اخبار,خبر های اقتصادی,اجاره

در حالی که بازار خرید و فروش مسکن در رکود کامل به سر می‌برد، اما در مقابل قیمت اجاره روندی افزایشی دارد؛ به طوری که تازه‌ترین روایت‌های رسمی از افزایش 10.4 درصدی نرخ اجاره حکایت دارد.

به گزارش خبرآنلاین، تازه‌ترین گزارش‌های مرکز آمار ایران از اطلاعات قیمت و اجاره مسکن در نقاط شهری کشور در نیمه اول سال 1394 نشان می‌دهد که متوسط اجاره ماهانه به علاوه 3 درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در سطح کشور 7 هزار و 465 تومان بوده که نسبت به دوره قبل 7.7 درصد و نسبت به دوره مشابه سال قبل 10.4 درصد افزایش داشته است.

تعداد معاملات اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در سطح کل کشور نسبت به دوره قبل 21.4 درصد افزایش و نسبت به دوره مشابه سال قبل 9 درصد کاهش داشته است.

براساس گزارش مرکز آمار ایران، در میان استان‌های کشور بیشترین متوسط اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده 17 هزار و 804 تومان در استان تهران و کمترین آن 2 هزار و 39 تومان در استان چهارمحال و بختیاری بوده است.

همچنین کمترین اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره هر مترمربع زیربنای مسکونی این دوره مربوط به استان قزوین با 172 تومان و بیشترین آن مربوط به استان تهران 95 هزار تومان بوده است.

 

اخبار,خبر های اقتصادی,اجاره


اخبار اقتصادی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------