وزیر نیرو: تلاش می‌کنیم جیره‌بندی آب اعلام نکنیم



اخبار,اخبار اقتصادی,جیره بندی آب

وزیر نیرو با بیان اینکه شرایط سختی در رابطه با آب در کشور وجود دارد، گفت: تلاش می‌کنیم جیره‌بندی آب اعلام نکنیم..

حمید چیتچیان وزیر نیرو ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به روند مصرف آب و برق در کشور اظهار داشت: طبعا وقتی فصل گرما می‌رسد فصل اوج مصرف آب و برق به شمار می‌رود.

وزیر نیرو بر همین اساس شنبه هفته گذشته را اوج مصرف برق در کشور دانست و یادآور شد: در آن روز از 50 هزار و 200 مگاوات عبور کردیم و با اقداماتی که همکاران ما انجام دادند این پیک با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

وی با بیان اینکه اطمینانی وجود ندارد و شاید در روزهای آینده پیک بالاتری باشد گفت: تاکنون بیشترین پیک ما در شنبه هفته گذشته بوده است.

وزیر نیرو همچنین از بستن قراردادهایی با کشاورزان و کارخانه‌داران خبر داد و گفت: به آنها گفتیم 4 ساعت میانی روز موتورهای خود را روشن نکنند ولی در 20 ساعت آینده مجانی کار کند.

وزیر نیرو در رابطه با جیره‌بندی آب در کشور نیز در خصوص جیره‌بندی آب نیز خاطرنشان کرد: کشور شرایط سختی در رابطه با آب دارد اما تلاش می‌کنیم جیره‌بندی را اعلام نکنیم وم تاکنون موفق بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه کاهش بارندگی در هرمزگان 65 درصد، در خوزستان و بوشهر 45 درصد و همچنین در گلستان شرایط به همین شکل بوده گفت: برای اولین بار در کشور ایستگاه پمپاژ در سنندج ساخته شد که آب این شهرستان را تامین می‌کند.

اخبار اقتصادی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------