آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

چین تنها خریدار همه نفت خام ایران؟ / فروش نفت به بالاترین میزان از سال۲۰۱۹ رسید

صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶سال‌اخیر رسیده و به‌رغم تحریم‌های یک‌جانبه غرب، به اقتصاد این کشور برابر با…

علت گرانی شیر چیست؟



اخبار,اخبار اقتصادی,شیر

اخبار اقتصادی - علت گرانی شیر چیست؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در حال حاضر محصولات لبنی توسط کارخانه داران با قیمت اندک خریداری شده و پس از افزایش قیمتی ناعادلانه به مردم عرضه می شود.

سید محمد حسین میرمحمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، در خصوص علل افزایش نرخ شیر، گفت: اختلاف بین نرخ خرید محصولات لبنی از دامدار و نرخ فروش این محصولات به مردم، باید فورا مورد بررسی قرار گیرد.
 
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دامدار محصولات لبنی را با نرخ پایین به کارخانه دارها می فروشد که متاسفانه این محصولات با افزایش قیمتی ناعادلانه از درب کارخانه به بازار عرضه می گردد.
 
وی افزود: سودی که کارخانه دارها از عرضه این محصولات کسب می کنند، از لحاظ شرعی و عرفی صحیح نیست و باعث ایجاد تورم و پایمال شدن زحمات دامداران می شود.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دامدار نه تنها محصول خود را با قیمت اندک به فروش می رساند بلکه مورد هیچ گونه حمایتی از جانب مسئولان مربوطه قرار نمی گیرد.
 
نماینده مردم گلپایگان و گرمسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل مذکور به طور کلی در صنایع شیر ایران دیده می شود گرچه انتظار می رود در صنایع شیر دولتی، برطرف شود.
 
میرمحمدی افزود: اگر دولت نرخ ثابتی بدین منظور اعلام کند و تمامی شرکت های عرضه لبنیات دولتی  بنای خرید و فروش خود را بر اساس نرخ مصوب دولت قرار دهند این مشکل رفع خواهد شد.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: شیر از جمله مواردی است که باید به صورت روزانه مورد استفاده مردم قرار گیرد و تعیین نرخ شیر و اعلام آن باید در اولویت اساسی دولت قرار گیرد.

 

اخبار اقتصادی - خانه ملت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------