آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

مالیات بر عایدی سرمایه؛ هزینه ناکارآمدی دولت بر دوش مردم/ نرخ مالیات املاک، خودرو، طلا و ارز چقدر است؟

با تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه، به نظر می‌رسد که مردم باید مالیات تورمی را پرداخت کنند که نقش در آن ندارند. به گزارش…

تحلیل بازار مسکن سال94



اخبار,اخبار اقتصادی,بازار مسکن

اخبار اقتصادی - تحلیل بازار مسکن سال94


مرکز آموزش روزنامه «دنیای ‌اقتصاد» در تاریخ 16 دی ماه امسال، یک دوره جديد آموزشی تحت عنوان استراتژی سرمایه‌گذاری و تحلیل بازار مسکن سال‌هاي 93 و 94 را برگزار می‌کند. سرفصل‌های كليدي این دوره که توسط دکتر بهروز ملکی تحلیلگر ارشد بازار مسکن ارائه مي‌شود، شامل تجزيه و تحليل موضوعاتي همچون «روند قیمت مسکن و زمین طی20 سال گذشته» به همراه بررسی آخرین وضعیت بازار و همچنين «ارزیابی جذابیت مسکن در سال‌های آینده»، «پیش‌بینی بازار رهن و اجاره»، «مهارت و روش شناسایی دوره‌های رونق و رکود بازار مسکن»، «بررسي وضعیت تولید(عرضه) و تقاضا بازار مسکن طی سال‌های اخیر و پیش‌بینی سال‌های آتی» و «شناسايي رابطه نقدینگی، قیمت نفت، بودجه94، بورس، دلار و طلا با بازار مسکن» است.

 

همچنين موضوعات ديگري همچون «مقایسه بازده مسکن در شهرهای کشور و مناطق تهران»، «شناخت نکات کاربردی تضمین سود فعالان بازار مسکن، شناخت اشتباهات رایج سرمایه‌گذاران غیرحرفه‌ای مسکن، شناخت استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در شرایط رونق و رکود بازار مسکن» و همچنين «مراحل و علائم حباب مسکن، مدت زمان باقي‌مانده از تخلیه حباب كنوني مسکن، امکان افت بیشتر قیمت، پیش‌بینی بازار مسکن در دو سال آینده و معرفي بهترین استراتژی برای شرایط کنونی مسکن» نيز ديگر سرفصل‌‌هاي اين دوره آموزشي را تشكيل مي‌دهد. علاقه‌مندان به حضور در اين دوره آموزشي، مي‌توانند با بخش آموزش روزنامه «دنياي‌اقتصاد» تماس بگيرند.

اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------