آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

گوشت گوسفند کیلویی 28 هزار تومان



اخبار,اخبار اقتصادی,گوشت قرمز

اخبار اقتصادی - گوشت گوسفند کیلویی 28 هزار تومان

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران تاکید کرد: قیمت‌ها بعد از عید قربان حدود چهار تا پنج درصد و تقریبا در هر کیلوگرم هزار تومان افزایش یافت ولی با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم پیش‌بینی می‌شود هیچ مشکلی در رابطه با کمبود گوشت نداشته باشیم و گوشت گوسفند شقه بدون دنبه کیلویی 28 هزار تومان است.

 علی‌اصغر ملکی در گفت‌وگو با ابینا اظهار کرد: گوشت گوسفند در سبدی که برای نذوارت هیات‌ها در نظر گرفته شده وجود ندارد چون در این ایام اکثر هیات‌ها خورش می‌پزند و به گوشت گوساله نیاز دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هر کیلوگرم دام زنده‌ای که به صورت عمده از دامداران خریداری می‌شود 11 هزار تا 11 هزار و 500 تومان است، بیان کرد: فروش دام زنده به مردم و به صورت انفرادی 12 تا 12 هزار و 500 تومان است و میادین دام که خارج از شهر و در مراکزی مثل ورامین و شهریار متمرکز هستند دام‌ها را از شهرستان‌ها وارد می‌کنند و می‌فروشند.

فعالیت هزار قصابی مجاز در تهران
ملکی با بیان اینکه در حال حاضر گوشت گوسفند شقه بدون دنبه 28 هزار تومان است که تا قبل از عید قربان 27 هزار تومان بود، گفت: در حال حاضر حدود هزار قصابی مجاز و دارای پروانه فعالیت می‌کنند.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران با بیان اینکه گوسفند مرغوب معمولا از منطقه دام‌خیز کردستان وارد می‌شود، اظهار کرد: بازرسی‌هایی از کشتارگاه داشتیم و با توجه به رصد‌هایی که انجام شده می‌توان گفت مشکلی در رابطه با میزان گوشت گوسفندی در ایام محرم نخواهیم داشت.

پیش از این نیز رکنی، معاون وزیر جهاد کشاورزی گفته بود با توجه به شرایط تولید و عرضه محصولات پروتئینی مشکلی برای تامین گوشت قرمز و مرغ در ماه محرم و صفر وجود ندارد و تولید و عرضه گوشت قرمز و مرغ به اندازه‌ای است که حتی نیازی به استفاده از ذخایر موجود در شرکت پشتیبانی امور دام احساس نمی‌شود اما در صورت لزوم ذخایر موجود در شرکت پشتیبانی امور دام به اندازه کافی وجود دارد و در صورت نیاز بازار می‌توانیم گوشت منجمد را در کنار تولید و عرضه روزانه به بازار تزریق کنیم. 

 

اخبار اقتصادی- فرارو

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------