آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بهار امسال با افزایش قیمت خودرو آغاز شد/ رشد بهای خودروهای داخلی به طور میانگین ۴۷میلیون تومان بود

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است. به گزارش خبرآنلاین، این دومین…

تولید دوباره مگان به‌شرط افزایش ساخت داخل



اخبار,اخبار اقتصادی,سعید مدنی

اخبار اقتصادی - تولید دوباره مگان به‌شرط افزایش ساخت داخل

 

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مذاکره با رنو برای از سرگیری تولید دوباره مگان در ایران خبرداد و گفت: با توجه به از رده خارج شدن مگان در دنیا، تولید دوباره این خودرو به‌شرط افزایش ساخت داخل، جزو همکاری‌های مشترک ایران و فرانسه خواهد بود.


سعید مدنی درخصوص از سرگیری تولید مگان گفت: مذاکره با رنو برای تولید مجدد مگان در ایران در دستور کار قرار دارد و امیدواریم ظرف هفته‌های آینده، با حل شدن مساله هسته‌ای ایران و مثبت بودن مذاکرات، مذاکره با رنو نیز به نتیجه قطعی برسد.


وی افزود: البته برای تولید مجدد مگان پیش‌شرط‌هایی وجود دارد؛ چراکه این خودرو در دنیا از رده خارج شده است و البته در ایران هنوز هم طرفدارانی دارد؛ بنابراین تولید مجدد مگان مشروط به افزایش ساخت داخل این خودرو خواهد بود.


مدنی تصریح کرد: البته هنوز نتیجه مذاکره با رنو بر سر تولید مجدد این خودرو مشخص نیست، اما تولید تندر 90 و ساندرو را با قدرت ادامه خواهیم داد، به نحوی که روزانه 500 تا 600 دستگاه تندر و ساندرو تولید می‌شود.


با توقف تولید مگان، قیمت این خودرو در بازار به شدت افزایش یافته است و هم‌اکنون اختلاف قیمت فاحشی میان قیمت کارخانه‌ای این خودرو با بازار وجود دارد و گاه این اختلاف قیمت به 20 میلیون تومان هم می‌رسد.

اخبار اقتصادی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------