پیش بینی مقامات روسی درباره قیمت نفت



اخبار,اخبار اقتصادی,نفت

اخبار اقتصادی - پیش بینی مقامات روسی درباره قیمت نفت

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه با اعلام پیش بینی مقامات این کشور درباره قیمت نفت گفت: با استفاده از ذخایر انباشته شده تمام تعهدات اجتماعی خود را اجرا کرده و اقتصاد کشور را سر پا نگه خواهند داشت.

ولادیمیر پوتین در مصاحبه با خبرگزاری دولتی "ایتارـ تاس" گفت:مقامات کشور روسیه سقوط بسیار شدید قیمت انرژی را منتفی نمی دانند و چنین سناریویی را در نظر دارند ما درباره تمام سناریوها از جمله کاهش باصطلاح فاجعه بار بهای انرژی فکر می کنیم که کاملا ممکن است و آنرا امکان پذیر می دانیم". وزارت اقتصاد، وزارت دارایی و دولت در مجموع چگونگی رشد اقتصاد در رابطه با هرکدام این سناریو را محاسبه می کنند".

رییس جمهور روسیه خاطرنشان کرد در اقتصاد جهانی عدم توازن سرمایه ها و کالاها به وجود می آید که از جمله به دلایل سیاسی شدت پیدا می کند. کشور های دارای اقتصاد در حال توسعه بویژه کشور هایی که دارای چنین ذخایر زیادی همچون روسیه نیستند، در چنین لحظاتی دچار وضع بسیار دشواری می شوند.

پوتین گفت:" در هر حال امیدوارم ما (در اجلاس سران گروه بیست در استرالیا) بحث عمومی داشته و در رابطه با تغییر اوضاع و رفع عدم توازن های فعلی تصمیم مشترکی بگیریم".

 

اخبار اقتصادی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------