آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کارشناس خودرو: چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده

مسیح فرزانه، کارشناس خودرو، درباره علت افزایش قیمت خودرو گفت: سال گذشته در بهمن ماه بود که خودروساز‌های دولتی شامل پارس…

احتمال افزایش تعرفه آب از ابتدای 94



اخبار,اخبار اقتصادی,جیره بندی آب

اخبار اقتصادی - احتمال افزایش تعرفه آب از ابتدای 94

مشاور وزیر نیرو با بیان اینکه افزایش 20 درصدی قیمت آب در سال 94 در قالب بودجه پیشنهادی ارائه شده است، گفت: در عین حال، هرگونه تغییری در تعرفه ها باید به تصویب هیئت وزیران برسد.

حمیدرضا جانباز با تاکید بر اینکه در سال جاری و در راستای اجرای قانون پیش بینی شده برنامه پنجم و قانون هدفمندی یارانه ها، تعرفه آب مصرفی مشترکان حدود 20 درصد افزایش یافته است گفت: در سال 94 نیز همین مقدار افزایش در قیمت آب پیشنهاد شده است.

مشاور وزیر نیرو با تاکید بر اینکه افزایش 20 درصدی تعرفه آب مصرفی مشترکان شهری و روستایی در بودجه پیشنهادی سال 94 مطرح شده است اظهارداشت: قیمت تمام شده هر مترمکعب آب در حال حاضر 1000 تومان و متوسط تعرفه دریافتی از مردم 297 تومان است.

وی ادامه داد: طبق برنامه پنجم توسعه و مصوبه مجلس، قرار بود افزایش قیمت آب در یک دوره 5 ساله اتفاق بیافتد و قیمت ها در این بخش واقعی شود.

جانباز با تاکید بر اینکه البته هرگونه افزایش جدید مشروط به مصوبه دولت است خاطرنشان کرد: افزایش قیمت آب یک الزام قانونی بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه و همچنین قانون هدفمندی یارانه ها است.

اخبار اقتصادی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------