آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

خودروهای جایگزین مگان معرفی شدند



اخبار,اخبار اقتصادی,خودروهای جایگزین مگان

اخبار اقتصادی - خودروهای جایگزین مگان معرفی شدند

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا گفت: پیش خریداران مگان در صورت تمایل می‌توانند 3 خودروی سراتو، CS35 یا E2 را به عنوان خودروی جایگزین دریافت کنند.

محمدعلی قادری اظهار کرد: در گذشته 5500 خودروی مگان پیش فروش شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل عدم عمل به تعهدات از سوی شرکت رنو و تحویل ندادن قطعات، موفق به تولید این خودرو نشدیم خاطرنشان کرد: از 5500 خریدار خودروی مگان، تعداد 4400 نفر تاکنون خودروی جایگزین مدنظر را دریافت کردند.

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: تاکنون خریداران مگان می‌توانستند باقی محصولات سایپا از جمله پراید و تیبا را به عنوان خودروی جایگزین دریافت کنند و از این به بعد نیز می‌توانند از سراتو، با گیربکس دنده‌ای، CS35 و E2 به عنوان خودروی جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: قیمت سراتو با گیربکس دنده‌ای 70 میلیون تومان، CS35 معادل 83 میلیون تومان و E2 معادل 80 میلیون تومان تعیین شده است. بنابراین در صورت تمایل پیش‌خریداران مگان این خودروهای جایگزین به آن‌ها تحویل شده و مابه‌التفاوت نیز محاسبه خواهد شد.

قادری با بیان اینکه مگان با قیمت‌های مختلفی در گذشته به مشتریان فروخته شده است تصریح کرد: در صورت تمایل مشتریان قیمت فروخته شده، مگان به اضافه سود تاخیر مبلغ واریز شده تاکنون محاسبه شده و مابه‌التفاوت مبلغ به دست آمده با قیمت سایر محصولات موردنظر مشتریان از آن‌ها اخذ یا به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خریداران مگان در صورت تمایل می‌توانند از هفته آینده برای دریافت خودروهای جایگزین معرفی شده اقدام کنند.

 

اخبار اقتصادی - مشرق

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------