آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

التهاب در بازار جهانی طلا تا فرداشب



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهرات از غیرقابل پیش‌بینی بودن وضعیت بازار طلا و سکه تا اعلام شاخص‌های اقتصادی آمریکا خبر داد و گفت: به دلیل اعلام نتایج ریاست جمهوری آمریکا وضعیت بازار جهانی طلا دچار التهاب است.

 محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت بازار طلا و سکه پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اظهار کرد: پس از انتخابات شوک بزرگی به بازارهای مالی آمریکا وارد شده و علاوه بر کاهش قیمت نفت با پایین آمدن چشم‌گیر ارزش سهام در این کشور روبه‌رو شده‌ایم.

 

وی ادامه داد: یک ساعت پس از انتخابات قیمت جهانی طلا با افزایش ۵۰ دلاری روبه‌رو شد تا هر اونس به ۱۳۳۲ دلار برسد، پس از آن روند قیمت‌ها دچار کاهش شد و به ۱۳۲۰ دلار رسید، اما این شرایط پایدار نبود و قیمت‌ها مجددا کاهش یافت و به ۱۲۹۷ دلار رسید و در این لحظه نیز قیمت هر اونس طلای جهانی معادل ۱۳۰۴ دلار است که نشان از نوسان بازار طلای جهانی می‌دهد.

 

رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهرات در ادامه با بیان این‌که التهاب در بازار طلا و سکه تا اعلام شاخص‌های اقتصادی آمریکا پابرجاست، عنوان کرد: پنج‌شنبه شب شاخص‌های اقتصادی آمریکا اعلام می‌شود و تا آن زمان باید منتظر بمانیم و ببینیم چه شرایطی پیش می‌آید.

 

کشتی‌آرای درباره‌ قیمت سکه در بازار ایران، اظهار کرد: پس از ورود شوک به بازار قیمت طلای جهانی قیمت سکه در ایران با افزایش ۳۰ هزار تومانی روبه‌رو شد و به رقمی معادل یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان رسید، اما مجددا پس از گذشت چند ساعت پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به رقمی معادل یک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان رسید و در لحظه کنونی قیمت سکه معادل یک میلیون و ۱۳۴ است.

 

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر و تا پس از اعلام شاخص‌های اقتصادی آمریکا نمی‌توان پیش‌بینی درستی از وضعیت بازار طلا و سکه داشت، اظهار کرد: با توجه به نوسانات بازار طلای جهانی و تبعات آن در حال حاضر معاملات در داخل کشور نیز متوقف شده و با احتیاط انجام می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------