آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

چشم‌انداز کاهش رشد اقتصاد ایران با رصد بانک جهانی

درحالی که دولت سیزدهم ماه‌هاست روی رشد بالای اقتصای در دو سال تازه سپری شده نسبت به سال‌های پیش از آن افتخار می‌کند، بانک…

مرغ گران می شود



اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی,مرغ

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت:از فردا قیمت مرغ با افزایش 600 تومانی در هر کیلو به مرز 6 هزار تومان خواهد رسید.

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران ؛ با اشاره به قیمت مرغ اظهار داشت: از اوایل فروردین ماه قیمت مرغ در بازار به سبب نبود تقاضا و هزینه بالای خانوارها در اسفند ماه با کاهش شدید قیمت مواجه بوده است.

وی افزود: براساس آخرین آمار قیمت هر کیلو مرغ زنده 4 هزار و 800 تومان، توزیع مرغ درب واحد های صنفی 4 هزار و 900 تومان و  فروش مرغ آماده به طبخ برای مصرف کننده 5 هزار و 400 تومان است.

به گفته وی قیمت هر کیلو ران مرغ با کمر 4 هزار و 400 تومان و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 5 هزار و 400 تومان به فروش می رسد.

یوسف خانی با اشاره به پیش بینی وضعیت قیمت مرغ در روزهای آتی بیان داشت: براساس پیش بینی های صورت گرفته از فردا قیمت مرغ با افزایش 600 تومانی در هر کیلو به مرز 6 هزار تومان خواهد رسید.

*** قیمت ماهی کاهش یافت
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با  اشاره به وضعیت بازار ماهی در بازار تصریح کرد: خوشبختانه از اسفند ماه تا کنون قیمت ماهی در بازار به جز چند قلم تغییر محسوسی نداشته است.

وی در پایان بیان کرد: در واقع به سبب شرایط صید و آب و هوا تنها حلوای سیاه با کاهش 6 هزار تومانی از  مرز 25 هزار تومان به 19 هزار تومان رسیده و همچنین ماهی سفید با کاهش هزار تومانی از 25 هزار تومان به 24 هزار تومان تقلیل یافته است.

اخبار اقتصادی - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------