آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

تورم سالانه بخش خدمات در زمستان به ۵.۱ درصد رسید



اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی,تورم سالانه

روابط عمومی مرکز آمار ایران گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش‌های خدمات، زمستان ۱۳۹۴ را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آمار ایران، گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش‌های خدمات، زمستان ۱۳۹۴ را منتشر کرد.

- شاخص قیمت تولید کننده بخش‌های خدمات (بر مبنای 100=1390) در فصل زمستان سال 1394 برابر است با 138.6 که نسبت به فصل قبل 0.5 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) 4.3 درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهارفصل منتهی به فصل جاری نیز نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) برابر با 5.1 درصد است.

- تغییرات شاخص بخش‌های خدمات نیز به شرح ذیل است:

- شاخص گروه «خدمات تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت، و کالاهای شخصی و خانگی» در فصل زمستان سال 1394 برابر با 133.1 است که نسبت به فصل قبل 0.7 درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهارفصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با 4.8 درصد می‌باشد.

- شاخص گروه «خدمات هتل و رستوران» در فصل زمستان سال 1394 برابر با 134.3 است که نسبت به فصل قبل 0.5 درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهارفصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با 4.1 درصد می‌باشد.

- شاخص گروه «خدمات حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» در فصل زمستان سال 1394 برابر با 158.6 است که نسبت به فصل قبل 0.4 درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه ساب قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با 5.3 درصد می‌باشد.

- شاخص گروه «خدمات واسطه گریهای مالی (بیمه)» در فصل زمستان سال 1394 برابر با 151.1 است که نسبت به فصل قبل تغییری نداشته است. میزان تغییرات چهارفصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با 0.6 درصد می‌باشد.

- شاخص گروه «خدمات مستغلات، اجاره و فعالیت‌های کسب و کار» در فصل زمستان سال 1394 برابر با 130.1 است که نسبت به فصل قبل 0.7 درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهارفصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با 5.3 درصد می‌باشد.

- شاخص گروه «خدمات آموزش» در فصل زمستان سال 1394 برابر با 128.7 است که نسبت به فصل قبل 0.1 درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهافصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با 6.3 درصد می‌باشد.

- شاخص گروه «خدمات بهداشت و مددکاری اجتماعی» در فصل زمستان سال 1394 برابر با 130.2 است که نسبت به فصل قبل 0.2 درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهارفصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با 4.8 درصد می‌باشد.

- شاخص گروه «خدمات سایر فعالیت‌های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی» در فصل زمستان سال 1394 برابر با 132.1 است که نسبت به فصل قبل 0.7 درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهارفصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با 4.4 درصد می‌باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------