آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

عضو کمیسیون صنایع: مجلس با گران شدن خودرو موافق نیست/ رانت گسترده در واردات خودرو



اخبار,اخبار اقتصادی , افزایش قیمت خودرو

 

اخبار اقتصادی - عضو کمیسیون صنایع: مجلس با گران شدن خودرو موافق نیست/ رانت گسترده در واردات خودرو

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس باتاکید براینکه مجلس با افزایش قیمت خودرو موافق نیست، گفت: علاوه بر مشکلات تولید خودرو، این صنعت در واردات با مشکلاتی رو به رواست که انحصار و شفاف نبودن نحوه استفاده از ارز مبادله ای نمونه این مشکلات است.

سیدموید حسینی صدر با تاکید بر اینکه مجلس موافق افزایش قیمت خودرو نیست، گفت: قیمت خودرو افزایش یافته است و هیچ نهادی هم با خودرو سازان برخورد نمی کند.

نماینده مردم خوی وچایپاره در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در شرایطی که دولت تلاش دارد تورم را کاهش دهد افزایش قیمت خودرو صحیح نیست، گفت: نسبت به تعیین قیمت صحیح و قانونی خودرو در کمیسیون صنایع تاکید و به وزیر صنعت تذکر داده شد اما با این وجود قیمت ها افزایش یافت و هیچ نهادی با خودروسازان برخوردی نکرده است.

حسینی صدر با یادآوری مشکلات صنعت خودرو در بخش تولید و راضیت بخش نبودن تولیدات این صنعت، گفت: در خصوص قیمت خودرو حرف و حدیث بسیاری وجود دارد و صنعت خودرو علاوه بر مشکلات حوزه تولید در بخش واردات نیز با مشکل مواجه است.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس با بیان اینکه واردات خودروهای سنگین و سبک در انحصار و اختیار افراد خاصی قرار دارد، گفت: نحوه استفاده از ارز مبادله ای و دریافت مجوز به خصوص در حوزه واردات خودروهای سنگین شفاف نیست و واردات خودروهای لوکس و کامیونت ها با رانت گسترده و به صورت انحصاری انجام می گیرد که باید این موارد به صورت دقیق بررسی و شفاف شود.

اخبار اقتصادی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------