آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

ارزیابی‌کارشناسان ازبهای فلز زرد این‌هفته‌چیست؟



اخبار,اخبار اقتصادی , قیمت طلا

 

اخبار اقتصادی - ارزیابی‌کارشناسان ازبهای فلز زرد این‌هفته‌چیست؟
پیش‌بینی افزایشی کیتکو از قیمت طلا

جدیدترین نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار نشان می دهد قیمت جهانی طلا طی هفته پیش رو نیز با افزایش روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا در نظرسنجی اخیر کیتکو نیوز 24 نفر از 33 کارشناس ارشد اقتصادی شرکت کرده اند. از این تعداد نیز 16 نفر به افزایش قیمت طلا در روزهای آینده رای داده اند.

بر اساس این گزارش 3 کارشناس اقتصادی نیز پیش بینی کردند قیمت طلا طی هفته جاری با کاهش روبرو خواهد شد و 5 نفر نیز اعلام کردند قیمت این فلز زرد در روزهای آینده بدون تغییر خواهد بود.

هفته گذشته نیز کارشناسان اقتصادی کاهش قیمت طلا را پیش بینی کرده بودند ولی قیمت طلا در هفته ای که گذشت با رشد 21 دلاری روبرو شده است. کارشناسانی که به افزایش قیمت طلا رای داده اند بر این باورند که اخبار مربوط به تحولات عراق و ادامه ناآرامی ها و درگیری های شدید این کشور می تواند تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته باشد.

بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که سطح مقاومتی قیمت طلا در روزهای آینده 1280 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا با افزایش بیشتری روبرو می شود.

کارشناسانی که افت قیمت طلا را در روزهای آینده پیش بینی کرده اند بر این باورند که برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا و کاهش احتمالی محرک پولی تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار و کاهش قیمت طلا خواهد داشت.
اخبار اقتصادی - سایت طلا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------