نام 5 بدهکار بزرگ بانکی اعلام نشده است



اخبار,اخبار اقتصادی ,بدهکار بزرگ بانکی

 

اخبار اقتصادی - نام 5 بدهکار بزرگ بانکی اعلام نشده است

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت اسم 5 بدهکار بزرگ اول نظام بانکی را اعلام نکرده است، گفت: بسیاری از دانه درشتهای بانکی از مدیران شرکتهای دولتی و هم زمان سهامداران بزرگ برخی از بانکها هستند که در بازپرداخت تسهیلات تعلل می کنند.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، در این باره که 80 درصد دانه درشتها از صاحبان بنگاههای دولتی هستند،‌ گفت: مدیران شرکتهای دولتی بعضا در بانکهای خصوصی دارای سهام هستند و از دو جیب سود می برند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام بانکی دچار بلبشو است، گفت: در ساختار کنونی نظام بانکی هر اتفاقی ممکن است بیافتد و رخ دادن هیچ تخلفی بعید نیست.

وی با بیان اینکه اگر خودرو سازی برای تغییر خط تولیدش وام بگیرد ایرادی ندارد اما برای موارد دیگر نیازی به اخذ وام ندارد، افزود: دادستان کشور که با بنده صحبت می کرد اعلام کرد که دولت اسم 5 بدهکار بزرگ اول نظام بانکی را اعلام نکرده است.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره تاثیر اعلام اسامی دانه درشتها بر اقتصاد، گفت: اگر سرمایه گذاری بخواهد میلیاردها تومان از پول مردم را برای سالها بلوکه کند همان بهتر که سرمایه گذاری نکند چرا که با بلوکه کردن سرمایه های مردم به آنها خیانت می کند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس در این باره که آیا برای وصول مطالبات بانکی کمبود قانون داریم،‌ گفت: برای وصول مطالبات معوق بانکی کمبود قانون نداریم و بانکها لوازم قانونی کافی برای برخورد با بدهکاران کلان بانکی را دارند.
اخبار اقتصادی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------