وزارت نیرو: مردم بیشتر صرفه جویی کنند



اخبار,اخبار اقتصادی ,وزارت نیرو

 

اخبار اقتصادی - وزارت نیرو: مردم بیشتر صرفه جویی کنند

از تمامي هموطنان صميمانه تقاضا می‌شود در روزهاي گرم تابستان درخصوص مصرف بهينه آب و برق به‌ويژه در ساعت‌های اوج مصرف و همچنين درباره استفاده مناسب و اقتصادي از وسايل سرمايشي اهتمام لازم را به عمل آورند.

وزارت نیرو طی اطلاعیه‌ای از همه هموطنان درخواست کرد تا به‌منظور تامین هرچه بهتر و پایدار خدمات آب و برق، نسبت به مصرف بهینه و صرفه‌جویی توجه بیشتری داشته باشند.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، متن این اطلاعیه به‌شرح زیر است:

با آرزوي قبولي طاعات و عبادات و قدرداني از همراهي هموطنان عزيز با خدمت‌گزاران خويش در صنعت آب و برق، با عنايت به آغاز فصل گرما و افزايش قابل‌توجه ميانگين دماي هوا در روزهاي گذشته، بهره‌برداري از منابع آب و انرژي برق به حداكثر مقدار ممكن رسيده و تمام همت و تلاش كاركنان وزرات نيرو بر تامين پايدار، مطمئن و كيفي آب و برق براي تمامي مشتركان در سراسر كشور و جلوگيري از بروز مشكلات ناشي از افزايش حداكثري مصرف متمركز شده است.

بديهي است به ثمر نشستن اين تلاش‌ها، افزون بر اقدام‌های مهندسي و فني و به‌كارگيري تمام توان سخت‌افزاري، نيازمند همت و عنايت هموطنان عزيز در مصرف بهينه و اعمال شيوه‌هاي صحيح مصرف است كه سبب كاهش فشار بر تاسيسات تامين و بهره‌برداري آب و برق شده و بر كيفيت و پايايي خدمات ارايه شده و بهره‌مندي شمار بيشتري از هموطنان از اين خدمات خواهد افزود.

از اين رو، از تمامي هموطنان صميمانه تقاضا می‌شود در روزهاي گرم تابستان درخصوص مصرف بهينه آب و برق به‌ويژه در ساعت‌های اوج مصرف و همچنين کنترل و صرفه‌جویی در مصارف آب و برق اهتمام لازم را به عمل آورند.
اخبار اقتصادی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------