تشدید رایزنی خودروسازان‌خارجی برای حضور در ایران



اخبار,اخبار اقتصادی ,صنعت خودرو

 

اخبار اقتصادی - تشدید رایزنی خودروسازان‌خارجی برای حضور در ایران

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: با توجه به روند مثبت مذاکرات هسته‌ای خودروسازان خارجی رایزنی‌های خود برای حضور در ایران را تشدید کرده‌اند.

شهرام آزادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هم اکنون خودروسازان بزرگ بین المللی از کشورهای مختلف از جمله آلمان و فرانسه خواهان حضور در ایران هستند.

وی با بیان این‌که مذاکرات لازم برای حضور خودروسازان‌ بزرگ بین المللی در ایران صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: هم اکنون این خودروسازان منتظر مشخص شدن نتایج مذاکرات بین المللی برای آغاز فعالیت‌های خود هستند.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: براساس خبرهای به دست آمده مذاکرات بین المللی مثبت بوده و خودروسازان بین المللی نیز با توجه به همین اخبار رایزنی‌های خود برای حضور در ایران را تشدید کرده‌اند.

وی افزود: در صورتی که مذاکرات هسته‌ای تا پایان ماه جاری به توافق نهایی برسد ظرف دو تا سه ماه آینده شاهد آغاز فعالیت چند خودروساز بزرگ بین المللی در ایران خواهیم بود.

آزادی با بیان این‌که در آن صورت شاهد تحول قابل توجهی در کمیت و کیفیت خودروهای تولیدی خواهیم بود خاطرنشان کرد:‌ بازار ایران در حدی برای خودروسازان خارجی جذاب است که این شرکت‌ها حاضر به سرمایه‌گذاری و انتقال تکنولوژی برای فروش محصول خود در ایران هستند. 

اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------