آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

قیمت خودرو در مجلس تعیین می شود؟



اخبار,اخبار اقتصادی , قیمت خودرو

 

اخبار اقتصادی - قیمت خودرو در مجلس تعیین می شود؟

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تهیه و تدوین طرح نحوه قیمت‌گذاری خودرو در این کمیسیون خبر داد و گفت: این طرح در حال حاضر در این کمیسیون آماده شده و هفته آینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح نحوه قیمت گذاری خودرو در این کمیسیون خبر داد و گفت: در هفته گذشته جلسه‌ای با حضور مدیران عامل شرکت‌های خودروسازی و رئیس شورای رقابت در این کمیسیون برگزار شد که در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که طرح نحوه قیمت‌گذاری خودرو با همکاری شرکت‌های خودروسازی و شورای رقابت در این کمیسیون تهیه و تدوین شود.


او با اعلام این خبر که طرح نحوه قیمت‌گذاری خودرو در این کمیسیون تهیه و تدوین شده است، گفت: این طرح براساس مواد 236 و 49 آیین‌نامه داخلی مجلس آماده ارائه به صحن علنی است و هفته آینده برای اعلام وصول تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه گفت: از سوی کمیسیون، مسئولیت تهیه و تدوین این طرح به کمیته 3 نفر‌ه‌ای متشکل از حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه و علی علی‌لو نماینده مردم شبستر در مجلس واگذار شده است.
اخبار اقتصادی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------