آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خرید حلقه طلا برای عروس و دامادها آرزو شد / یک‌جفت حلقه ساده ۲۳ میلیون آب می‌خورد!

قیمت طلا از مرز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرده تا خرید نیم‌ست ۱.۸ گرمی طلا نزدیک ۹ میلیون تومان هزینه داشته باشد. به…

گران کردن خودرو برای خرید بازیکن های میلیاردی



اخبار,اخبار اقتصادی ,قیمت خودرو

 

اخبار اقتصادی - گران کردن خودرو برای خرید بازیکن های میلیاردی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از خریدهای میلیاردی بازیکنان توسط خودروسازان انتقاد کرد.

موید حسینی صدر روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا بابیان اینکه نباید افزایش قیمت خودروها به خریدهای میلیاردی بازیکنان ورزشی ختم شود، یادآورشد: شرکت های خودروسازی که در لیگ برتر نیز تیم دارند با افزایش دادن قیمت خودرو، اقدام به خرید بازیکنان میلیاردی می کنند.

وی با انتقاد از این حرکت برخی شرکتهای خودروسازی افزود: قراردادهای خرید بازیکنان میلیاردی شرکتهای خودرو سازی با برخی تیم ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

حسینی صدر، هزینه کردن از بیت المال برای چنین مواردی را نادرست خواند و گفت: نباید سرمایه بیت المال صرف چنین مواردی شده و قشر عظیمی از جامعه با مشکلات عدیده ای در تهیه خودرو مواجه باشند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از این باشگاهها که قراردادهایی بین شرکتهای خودرو سازی برای فروش بازیکن می بندند از توانایی لازم برخوردار نبوده و حتی بازیکنان تربیت یافته آنها توان حضور در بازیهای داخلی و خارجی را ندارند.

وی افزود: شرکتهای خودروسازی با توسل به این روشها برای دستیبابی به سود بیشتر بازار خودرو را متشنج کرده و مشکلی دیگر بر مشکلات کشور می افزایند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شرکتهای خودروسازی می توانند به صورت منطقی علاوه بر دستیبابی به منافع صحیح و اصولی، نگذارند قیمت خودرو به صورت بی رویه افزایش یابد. 

اخبار اقتصادی - ایرنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------