راهکار نعمت‌زاده برای از بین رفتن رکود اقتصادی



اخبار,اخبار اقتصادی ,رکود اقتصادی

 

اخبار اقتصادی - راهکار نعمت‌زاده برای از بین رفتن رکود اقتصادی

به اعتقاد وزیر صنعت، معدن و تجارت با توسعه صنعتی کشور، رکود اقتصادی حاکم از بین خواهد رفت و اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا نعمت‌زاده که به همراه رئیس جمهور و اعضاء هیأت دولت به استان چهارمحال بختیاری سفر کرده است، افزود: باید برای صنایع نوین اهمیت ویژه ای قائل شد.

وی اظهار کرد: رشته‌های مختلف صنعتی، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مختلف آن باید توسط صنعتگران به مردم و بخش خصوصی معرفی شود تا به دنبال آن ترغیب برای سرمایه گذاری در این حوزه افزایش یابد.

نعمت زاده با تأکید بر تکمیل زنجیره فولادی در کل کشور خاطر نشان کرد: در سراسر کشور هشت طرح فولادی ایجاد شده که دارای پیشرفت فیزیکی مشهودی هستند و در این بین طرح فولادی استان چهار محال و بختیاری نسبت به استان‌های دیگر در این زمینه پیشتاز بوده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: با ایجاد ورق گالوانیزه و قلع اندود، برای ایجاد واحد ورق‌سازی (نورد سرد) باید برای احداث واحد ذوب تختال در واحدهای فولادسازی استان چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی شود.

نعمت‌زاده تصریح کرد: استان چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های خدادادی فراوانی در زمینه تهیه آب معدنی از چشمه کوهسارهای زاگرس بوده و از این حیث انجام برندسازی و تطبیق تولیدات آب معدنی مطابق با استانداردهای بین‌المللی و ذائقه مردم تشویق و جلب و جذب مردم برای انجام سرمایه‌گذاری در طرح‌های‌ توسعه این صنعت غذایی لازم است.

به گزارش ایسنا، نعمت‌زاده در سفرش به استان چهارمحال و بختیاری از خطوط تولید دو طرح فولاد یک میلیون تنی این استان و ورق گاوانیزه خودرو بازدید کرد.

بزرگترین مجتمع تولید کننده ورق گاوانیزه خودرو تنها تولید کننده ورق‎های عریض خودرویی کشور به عرض بیش از یک و نیم متر است. همچنین این کارخانه ورق‎هایی با عرض 80 تا یک متر و 80 سانتی متر عرض و ضخامت دو دهم تا چهار دهم خودرویی و صنعتی تولید می‏‌کند.

هم اکنون 270 نفر به صورت مستقیم در بزرگترین مجتمع ورق گالوانیزه خودرو خاورمیانه مشغول کار هستند.
اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------