آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مالیاتی فساد مالی 3 هزار میلیارد تومانی



اخبار,اخبار اقتصادی ,پرونده مالیاتی فساد 3 هزار میلیاردی

 

اخبار اقتصادی - پرونده مالیاتی فساد 3 هزار میلیاردی بسته می‌شود

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از هماهنگی با دادستانی کل کشور برای وصول مالیات پرونده موسوم به فساد مالی بزرگ 3 هزار میلیارد تومانی که مسائل مربوط به دادگاه آنها به اتمام رسیده است، خبرداد و گفت: مالیات ارزش افزوده و مستقیم بیش از 50 شرکت زیرمجموعه گروه آریا رسیدگی و مشخص شده است.

علی عسکری در گفتگو با مهر در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مالیاتی فساد مالی 3 هزار میلیارد تومانی گروه آریا گفت: ارقام بدهی مالیاتی مربوط به بخشی از این پرونده که مورد رسیدگی قرار گرفته، مشخص شده است اما بهتر این است که ارقام اعلام نشود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه مالیات بر ارزش افزوده و مالیات مستقیم پرونده هایی که به قطعیت رسیده است، مشخص است، تصریح کرد: مالیات بیش از 50 شرکت زیرمجموعه گروه آریا در این بخش ها که رسیدگی شده، معلوم است.

وی از هماهنگی با دادستانی کل کشور برای نهایی کردن و وصول مالیات پرونده هایی که مسائل مربوط به دادگاه آنها به اتمام رسیده است، خبرداد و گفت: البته بدهی مالیات پیش از سال 89 آنها مورد رسیدگی قرار گرفته و وصول شده است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اضافه کرد: پرونده های پس از این سال هم مورد رسیدگی قرار گرفته که بخشی از آنها در مرحله تشخیص مالیاتی و بخشی در مرحله صدور برگ قطعی مالیات است.
اخبار اقتصادی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------