آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

اقساط وام 80 میلیون تومانی چند میلیون است؟



اخبار,اخبار اقتصادی ,اقساط وام 80 میلیون تومانی

 

اخبار اقتصادی - اقساط وام 80 میلیون تومانی چند میلیون است؟

وی خاطرنشان کرد:‌ اقساط تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی با فرض نرخ سود ۱۴ درصد بالاتر از ۲ میلیون تومان خواهد بود و چه کسی می‌تواند این مبلغ را پرداخت کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از نگاه انتقادی دولت یازدهم به برنامه‌های دولت قبل گفت: چنانچه نگاه دولت کنونی به برنامه‌های دولت قبل اصلاحی بود می‌توانستیم از گلوگاه مسکن عبور کنیم.

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به نامه وزیر راه و شهرسازی و رئیس کل بانک مرکزی به رئیس‌جمهوری اظهار کرد:بر اساس آمار در حال حاضر ۴۰۰ هزار خانه خالی در تهران وجود دارد اما عمده این واحدها لوکس است و قیمت بالایی دارند.
 
وی تصریح کرد: قیمت این خانه‌ها از مترمربعی ۵ میلیون تومان شروع شده و تا ۱۲ میلیون تومان و حتی بالاتر هم ادامه دارد، پس این خانه‌های موجود به درد دهک‌های اول، دوم، سوم، چهارم و پنجم نمی‌خورد.

وی خاطرنشان کرد:‌ اقساط تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی با فرض نرخ سود ۱۴ درصد بالاتر از ۲ میلیون تومان خواهد بود و چه کسی می‌تواند این مبلغ را پرداخت کند.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: مسکن می توانست برای رکود تورمی یک گذرگاه و دروازه خوبی باشد اگر نگاه به برنامه‌های دولت قبل انتقادی نبود. چنانچه نگاه دولت کنونی به برنامه‌های دولت قبل اصلاحی بود می‌توانستیم از گلوگاه مسکن عبور کنیم.

خسروی تصریح کرد: زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن، مصالح ساختمانی و مهندسان و نیروی کار ماهر را در این بخش داریم و می‌توانیم به راحتی مشکل بازار مسکن را حل کنیم.
 
وی با بیان این‌که هم‌اکنون بخش زیادی از درآمدهای خانوارها صرف اجاره‌بها مسکن می‌شود، خاطرنشان کرد: با حذف این هزینه‌ها خانوارها می‌توانند به سلامت، بهداشت، خوراک و ... برسد.
اخبار اقتصادی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------