آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خرید حلقه طلا برای عروس و دامادها آرزو شد / یک‌جفت حلقه ساده ۲۳ میلیون آب می‌خورد!

قیمت طلا از مرز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرده تا خرید نیم‌ست ۱.۸ گرمی طلا نزدیک ۹ میلیون تومان هزینه داشته باشد. به…

قيمت لبنيات آزاد شد



اخبار,اخبار اقتصادی ,قيمت لبنيات

 

اخبار اقتصادی - قيمت لبنيات آزاد شد

به همه كارخانه‌ها اعلام شده است براساس عرضه و تقاضا قيمت را تعيين كنند و طبيعی است هر كارخانه‌‌ای نتواند در اين رقابت پيروز شود بازار خود را از دست خواهد داد.

دبير انجمن صنايع لبني گفت: با آزاد شدن قيمت لبنيات و رقابت كارخانه‌ها در بازار عرضه احتمال دارد در ماه‌هاي آتي هم شاهد كاهش برخي برندهاي لبني باشيم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ رضا باکری گفت: قيمت محصولات لبنی آزاد شده است و كارخانه‌ها در رقابت آزاد تلاش می‌كنند تا جلب مشتری بيشتری داشته باشند و همچنين سرويس‌دهی انجام دهند.
 
وی افزود: به همه كارخانه‌ها اعلام شده است براساس عرضه و تقاضا قيمت را تعيين كنند و طبيعی است هر كارخانه‌‌ای نتواند در اين رقابت پيروز شود بازار خود را از دست خواهد داد. حتی برخی كارخانه‌ها 15 درصد افزايش قانونی را نيز به دليل حذف نشدن در بازار رقابت اعمال نكرده‌اند.
 
باكری در پاسخ به اينكه آيا احتمال دارد در آينده هم برخی محصولات لبنی كاهش قيمت داشته باشند، گفت: به هر حال كارخانه‌ها در رقابت‌ها هستند و برای حذف نشدن در بازار احتمال كاهش قيمت هست. 

اخبار اقتصادی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------