آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بهار امسال با افزایش قیمت خودرو آغاز شد/ رشد بهای خودروهای داخلی به طور میانگین ۴۷میلیون تومان بود

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است. به گزارش خبرآنلاین، این دومین…

توقف برق‌رسانی به مسکن مهر تهران



اخبار,اخبار اقتصادی , مسکن مهر

 

اخبار اقتصادی - توقف برق‌رسانی به مسکن مهر تهران

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با بیان اینکه در حال حاضر دیگر ظرفیتی برای تامین برق مسکن مهر نداریم، گفت: برای تامین برق واحدهای مسکن مهر سه استان تهران، البرز و قم نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

 سید زمان حسینی در گفت‌و‌گو با فارس در پاسخ به این سوال که یکسری از واحدهای مسکن آماده شده‌اند اما هنوز برق‌رسانی به آنها صورت نگرفته است، گفت: در حوزه استحفاظی برق منطقه‌ای تهران (تهران، البرز و قم) تاکنون بسترسازی برای مسکن مهر شده و آنها دارای برق فشار قوی و شبکه‌های توزیع برق هستند.


وی ادامه داد: تاکنون هر کجا که مسکن مهر احداث و شبکه توزیع برق ایجاد شده شرکت برق منطقه‌ای تمام اقدامات را انجام و به‌صورت کامل برق آنها را تامین کرده است.

اتمام ظرفیت تامین برق مسکن مهر
حسینی اضافه کرد: اما در حال حاضر ظرفیتی برای تامین برق واحدهای مسکن مهر نداریم و از اینجا به بعد باید یک مقدار اعتبارات و نقدینگی در اختیار ما بگذارند.


مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران ادامه داد: ما پیش‌بینی کردیم برای اینکه برق کل مسکن مهر در 3 استان را تامین کنیم 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، بنابراین این اعتبار اگر تامین شود می‌توانیم به هدف خود برسیم.


وی تاکید کرد: رئیس‌جمهور، مسوولان ارشد ذی‌ربط و وزرا به شدت دنبال این هستند که مشکل مسکن مهر را حل کنند بنابراین ما هم تلاش می‌کنیم و تمام توان خود را می‌گذاریم تا اگر اعتبار در اختیار ما بگذارند تامین برق واحدهای مسکن مهر را تسریع کنیم. حسینی تصریح کرد: تا الان تقریبا جایی نداریم که مسکن مهر آماده باشد و ما تامین برق را انجام نداده باشیم، اما از این به بعد با مشکل مواجه می‌شویم و باید از نظر مالی و اعتباری یک مقدار ما را حمایت کنند.

اخبار اقتصادی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------