آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

پیش‌بینی کیتکو از قیمت طلا



اخبار,اخبار اقتصادی ,قیمت طلا

 

اخبار اقتصادی -  ارزیابی‌کارشناسان ازبهای فلز زرد این‌هفته‌چیست؟
پیش‌بینی کیتکو از قیمت طلا

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که اقتصاددانان و فعالان بازار طلا در خصوص روند تحولات قیمت این فلز زرد در روزهای آینده اختلاف نظر دارند.

به گزارش پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، از 37 کارشناس اقتصادی و فعال بازار طلا 23 نفر در نظرسنجی این هفته شرکت کرده اند که از این تعداد نیز 8 نفر به افزایش قیمت طلا در روزهای آتی رای داده اند.

بر اساس این گزارش 10 کارشناس اقتصادی نیز اعلام کرده اند که قیمت طلا در روزهای آینده با کاهش روبرو خواهد شد و 5 نفر نیز پیش بینی کردند که قیمت طلا بدون تغییر خواهد بود.

هفته گذشته نیز شرکت کنندگان در نظرسنجی کیتکو نیوز پیش بینی کرده بودند که قیمت طلا با افزایش روبرو می شود. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با رشد 13 دلاری روبرو شده است.

کارشناسانی که به افزایش قیمت طلا رای داده اند بر این باورند که انتظارات نسبت به افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا تغییر کرده است. کاهش شاخص سهام در بازارهای مالی طی هفته ای که گذشت موجب کاهش گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره شده است.

برگزاری همه پرسی سوییس در خصوص افزایش ذخایر طلا نیز تاثیر زیادی بر افزایش احتمالی قیمت طلا در روزهای آینده خواهد داشت.

کارشناسانی هم که به کاهش قیمت طلا رای داده اند بر این باورند که این فلز زرد در روزهای آینده نمی تواند به سطح 1250 دلاری بازگردد.

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,قیمت طلا

 اخبار اقتصادی - اقتصادآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------