(تصاویر) دو خودرو جدید "ب.ام.و"



اخبار اقتصادی - (تصاویر) دو خودرو جدید "ب.ام.و"

بالاخره ب.ام.و نسخه های M از X۶ و X۵ را به صورت رسمی معرفی کرد. این دو خودرو قرار است به زودی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس به نمایش درآیند.

 به گزارش تسنیم، چهره این دو خودرو با کیت بدنه ای که روی آن ها نصب شده بسیار خشمگین و جدی شده اند و سپرهای جلو و عقب به طور کامل تغییر کرده اند.

همچنین آینه های کناری تغییر کرده اند و از نوع آیرودینامیکی روی آن نصب شده است. رینگ های این دو خودرو نیز از نوع 21 اینچی «Michelin Pilot Super UHP» شده است و در آخر و در نمای عقب خودرو چهار خروجی اگزوز خودنمایی می کنند.

این تغییرات در داخل نیز ادامه دارد و صندلی ها از نوع چرمی «Merino» قرار داده شده اند و فرمان معروف «M» به همراه پدال های تعویض دنده در آن مشاهده می شود.

دیگر تغییراتی که در داخل کابین انجام شده روکش چرمی داشبورد، سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای چهار سرنشین و سیستم صوتی «Harman Kardon» است.

هر دو مدل X6 و X5 با کیت M به یک پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو مجهز شده اند که می تواند حداکثر 567 اسب بخار و 750 نیوتن متر را تولید کند.

این نیرو مستقیما به گیربکس هشت سرعته M استپ ترونیک منتقل می شود و سپس با سیستم مخصوص M به هر چهار چرخ می رود.

تمامی این پروسه باعث می شود این غول پیکر باواریایی بتواند در 4.2 ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد و مانند همیشه حداکثر سرعت آن نیز به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است


البته تغییرات دیگری نیز روی این نسخه انجام شده است که می توانیم به استفاده از سیستم فرمان دهی «M Servotronic»، سیستم تعلیق اسپرت با کم شدن ارتفاع خودرو به میزان 10 میلیمتر اشاره کنیم.


همچنین سیستم های ترمز این دو خودرو تقویت شده اند و از مدل «Dark Blue» روی آن ها نصب شده است.

ب.ام.و قصد دارد این دو محصول جدید را از بهار سال آینده با قیمت پایه 99.650 دلار برای X5 M و 103.050 دلار برای X6 M به بازار آمریکا عرضه کند.

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,خودرو جدید ب.ام.و

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,خودرو جدید ب.ام.و

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,خودرو جدید ب.ام.و

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,خودرو جدید ب.ام.و

 اخبار اقتصادی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------