خبرهای جدید در مورد آغاز به کار استخدامی ها



اخبار,اخبار اقتصادی , محمد باقر نوبخت

 

اخبار اقتصادی - در جریان سفر نوبخت به شیراز مطرح شد
خبرهای جدید در مورد آغاز به کار استخدامی ها

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور گفت: متقاضیان کار که مراحل استخدامی را به شکل قانونی گذرانده اند از اسفندماه امسال مشغول به کار می‌شوند.

به گزارش میزان، محمد باقر نوبخت در جلسه شورای برنامه ریزی استان فارس در شیراز افزود: با شکل گیری سازمان مدیریت برنامه ریزی استان ها کارهای برنامه ریزی و بودجه ریزی و کارهای اختیارات استخدامی به استان ها واگذار می شود .

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهورتصریح کرد: در مقطعی به دلیل اینکه ردیف بودجه برای تامین حقوق افراد پذیرفته شده پیش بینی نشده بود امکان جذب این افراد ممکن نبود و مشغول به کار شدن همه کسانی که مراحل استخدام آنان در 2 سال گذشته انجام شده بوده ، متوقف شد و تصمیم گرفتیم مطالعاتی در این زمینه انجام شود تا در پرداخت حقوق و مزایای آنها با مشکل مواجه نشویم.

وی ادامه داد: اکنون با توجه به پیش بینی ردیف بودجه در سال 94 ، اجازه استخدام و شروع به کار این افراد به استان ها داده شد و بنابراین این افراد از اسفند امسال فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

نوبخت سخنگوی دولت دیروز برای حضور در شورای برنامه ریزی استان فارس و دیدار با مردم، مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به شیراز سفر کرد.
اخبار اقتصادی - میزان

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------