آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

توليد سال92 ايران خودرو شكسته شد



اخبار,اخبار اقتصادی ,ايران خودرو

 

اخبار اقتصادی - توليد سال92 ايران خودرو شكسته شد

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو اعلام كرد: با توجه به تمهيدات صورت گرفته در زنجيره تامين، اين گروه صنعتي از اول امسال تا 21 آبان ماه،بيش از 365 هزار دستگاه سواري و وانت توليد كرده كه برابر با كل توليد سال گذشته اين گروه است.

به گزارش ايكوپرس، مهندس هاشم يكه زارع با بيان اين مطلب گفت: اين ميزان توليد نشان دهنده 95 درصد رشد نسبت به توليد همين دوره زماني در سال گذشته و دو درصد رشد نسبت به برنامه توليد مصوب است.

وي با اشاره به بيشترين سهم محصولات در سبد توليد ايران خودرو تصريح كرد: بيشترين سهم توليد مربوط به پارس با 90 هزار دستگاه و 405 با 70 هزار دستگاه بوده است كه به ترتيب 24 درصد و 19 درصد از مجموع توليد ايران خودرو را به خود اختصاص داده است.

 مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو اظهار داشت: سهم رانا از سبد توليدات 230 روز امسال نزديك به پنج درصد بوده و همچنين از ابتداي سال جاري تا 21 آبان 1400 دستگاه دنا نيز توليد شده است.

يكه زارع با اشاره به سهم تندر 90 در توليد ايران خودرو يادآور شد: تندر كه دو درصد ازمجموع توليد ايران خودرو از اول امسال تا 21 آبان را در بر دارد، نسبت به توليد همين دوره در سال گذشته، 130 درصد رشد نشان مي دهد و در ادامه سال، اين ميزان رشد بيشتر هم خواهد شد.

وي ادامه داد: از ابتداي سال جاري تا 21 آبان ماه 56 هزار دستگاه وانت باردو توليد شده كه اين ميزان 15 درصد مجموع توليد را در بر دارد. همچنين در اين دوره 17 درصد سبد توليد به هر يك از خودروهاي سمند و 206 تعلق دارد.

اخبار اقتصادی - ايكوپرس

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------