آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

زمان فروش اقساطی 700 هزار واحد مسکن مهر



اخبار,اخبار اقتصادی , مسکن مهر

 

اخبار اقتصادی - زمان فروش اقساطی 700 هزار واحد مسکن مهر

وی افزود: از آغاز طرح مسکن مهر درسال 85 تاکنون 42هزار و500 میلیارد ریال ازمحل اقساط تسهیلاتی مسکن مهر وصول شده است و یک میلیون و 306 واحد مسکن مهر نیز به روش اقساط انجام شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در طرح مسکن مهر گفت: امسال برنامه فروش اقساطی 700 هزار واحد مسکن مهر در کشور اجرا می شود.

احمد اصغری مهرآبادی شامگاه پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا شهر برازجان افزود: با توجه به برگشت سریع سرمایه در فروش اقساطی هرچه بتوانیم واحدهای بیشتری را با این روش به فروش برسانیم و مردم پولهایشان را پرداخت کنند این سرمایه ها برای تسریع در تکمیل و اتمام پروژه ها موثر است.

وی افزود: از آغاز طرح مسکن مهر درسال 85 تاکنون 42هزار و500 میلیارد ریال ازمحل اقساط تسهیلاتی مسکن مهر وصول شده است و یک میلیون و 306 واحد مسکن مهر نیز به روش اقساط انجام شده است.

اصغری مهرآبادی، مجموع تسهیلات پرداخت شده در طرح مسکن مهر در کشور را 456هزار میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: 430هزار میلیارد ریال از این مبلغ توسط بانک مسکن پرداخت شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در طرح مسکن مهر گفت: تصمیم های خوبی درنشست با معاون اول رییس جمهور در مورد مسکن مهر اتخاذ شده است که با عملی شدن آنها قادر خواهیم بود تا پایان سال زمینه اسکان حدود یک میلیون و 200 هزار نفر را فراهم کنیم.

شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر در فاصله 65 کلومتری شرق بوشهر واقغ است.
اخبار اقتصادی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------