آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خرید حلقه طلا برای عروس و دامادها آرزو شد / یک‌جفت حلقه ساده ۲۳ میلیون آب می‌خورد!

قیمت طلا از مرز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرده تا خرید نیم‌ست ۱.۸ گرمی طلا نزدیک ۹ میلیون تومان هزینه داشته باشد. به…

با کیفیت ترین خودروهای داخلی/توصیه فعالان بازار خودرو برای خرید جایگزین سوزوکی



اخبار,اخبار اقتصادی , بازار خودرو

 

اخبار اقتصادی - با کیفیت ترین خودروهای داخلی/توصیه فعالان بازار خودرو برای خرید جایگزین سوزوکی

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گزارش ماهیانه خود سوزوکی گرند ویتارای ایران خودرو را به عنوان کیفی ترین خودروی حال حاضر تولید داخل ایران معرفی کرده است.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به صورت ماهانه گزارشی در رابطه با کیفیت خودروهای داخلی منتشر می کند که در آن رتبه بندی کیفی خودروهای تولیدی مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرآنلاین بر اساس آخرین گزارشی که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر کرده جملگی خودروهای تولید داخل خوب ارزیابی شده اند. موضوعی که به زعم بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان خودرو با واقعیت همخوانی ندارد و آنان بر این باور هستند خودروهای تولیدی داخل در مقایسه با خودروهای خارجی تفاوت های بی اندازه ای دارد.

این ادعا در حالی از سوی برخی متقاضیان خرید خودرو مطرح می شود که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گزارش ماهیانه خود سوزوکی گرند ویتارای ایران خودرو را به عنوان کیفی ترین خودروی حال حاضر تولید داخل ایران معرفی کرده است. مدل خودرویی که مدت ها در جدول غیبت داشت بار دیگر برگشت تا در صدر جدول کیفی ترین خودروی داخلی قرار گیرد. سوزوکی گرند ویتارا بدون رقیب در کلاس خود توانسته است عنوان با کیفیت ترین خودروی داخلی را به نام خود ثبت کند تا جای خالی خودروهایی مانند تیانا، مگان و ماکسیما به چشم آید.

سوزوکی گرند ویتارا در شرایطی صدرنشین جدول با کیفیت ترین خودروی تولید داخل شده است که قیمت آن بر اساس گفته فعالان بازار در سطحی بالاتر از 100 میلیون تومان قرار می گیرد و خرید آن برای طبقه متوسط جامعه چندان کار آسانی نخواهد بود. فعالان بازار خودرو به افرادی که تمایل دارند خودرویی با همین سطح کیفیت اما با قیمتی کمتر خریداری کنند تندر را پیشنهاد می دهند.

گفتنی است در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران پس از سوزوکی و تندر، پژو 206 و رانا به عنوان خودروهای با کیفیت ارزیابی شده اند. پس از آن جک J5  قرار گرفته است. لیفان X60 و 620 خودروهایی هستند که در رتبه های بعدی جدول کیفیت هستند که البته با حدود 50 نمره منفی اختلاف قابل توجهی نسبت به صدرنشینان جدول با کیفیت ترین خودروهای داخلی دارند.

پس از این خودروها، سمند و پژو 405 قرار گرفته اند و در قعر جدول خودروهای با کیفیت تولید داخلی همچون ماه های گذشته MVM110 و خانوده پراید قرار گرفته اند. 

اخبار اقتصادی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------