آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

توضیحات غلامرضا کاتب در مورد افزایش حقوق کارکنان دولت



اخبار,اخبار اقتصادی ,حقوق کارکنان دولت

 

اخبار اقتصادی - حقوق کارکنان دولت 17 درصد افزایش می یابد

رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با اشاره به لایحه بودجه سال 1394 گفت: اگر بناست حقوق کارکنان دولت به میزان تورم افزایش یابد میبایست حداقل افزایش حقوق کارکنان دولت 17 درصد در نظر گرفته شود.

غلامرضا کاتب در گفت و گو با خانه ملت،‌افزود: در بخش افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت، انتظار از دولت این بود که این افزایش متناسب با نرخ تورم باشد.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس  این بخش از لایحه را که به میزان حقوق کارکنان دولت می شود را تصحیح و میزان رشد حقوق کارکنان دولت را به حداقل 17 درصد افزایش خواهند داد.

رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی افزود: کارمندان به جز حقوقی که از دولت دریافت می‌کنند درآمد دیگری ندارند و می بایست حقوق آنان به شکلی تنظیم شود که بتوانند  متناسب با نرخ تورم در کشور امرار معاش کنند.

سخنگوی کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: انقباضی دیده شدن بودجه سال 1394 نباید بهانه  ای برای جلوگیری از افزایش حقوق کارکنان دولت باشد.

اخبار اقتصادی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------