بازار داغ واحدهای 40 تا 60 متری تهران



اخبار,اخبار اقتصادی ,بازار مسکن

 

اخبار اقتصادی - بازار داغ واحدهای 40 تا 60 متری تهران

وی در ادامه با اشاره به کاهش قیمت مسکن در بازار اعلام کرد: به دلیل رکود در بازار مسکن قیمت ها امسال در مقایسه با سال گذشته میانگین 20 تا 30 درصد کاهش یافته است.

عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک از رونق خرید آپارتمان های 40 تا 60 متری در تهران خبر داد و گفت: به دلیل افزایش تقاضا قیمت آپارتمان های کوچک در تهران 15 درصد گرانتر از آپارتمان های متراژ بالاست.

عبدالله فرجی در گفت و گو با میزان، از رونق ساخت آپارتمان های متراژ پایین در منطقه چهار تهران خبر داد و گفت: هم اکنون تقاضا برای خرید در این منطقه بیشتر است.
 
وی در ادامه با اشاره به کاهش قیمت مسکن در بازار اعلام کرد: به دلیل رکود در بازار مسکن قیمت ها امسال در مقایسه با سال گذشته میانگین 20 تا 30 درصد کاهش یافته است.
 
وی از رونق 15 درصدی معاملات مسکن در سال جاری خبر داد و گفت: با وجود رکود موجود در بازار مسکن امسال معاملات در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
 
عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک، بخشی از روند افزایش قیمت ها را متاثر از رشد نرخ مصالح ساختمانی اعلام کرد و گفت: به تبع افزایش نرخ تورم، نرخ مصالح ساختمانی نیز افزایش می یابد.
 
فرجی، با اشاره به کاهش نقل و انتقال مستاجران در سال جاری اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 75 درصد قراردادها در بازار تمدید شده است.
 
فرجی، در ادامه با اشاره به افزایش تعداد خانه های خالی در تهران اعلام کرد: هم اکنون 800 هزار خانه خالی در تهران وجود دارد.

اخبار اقتصادی - میزان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------