آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کارشناس خودرو: چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده

مسیح فرزانه، کارشناس خودرو، درباره علت افزایش قیمت خودرو گفت: سال گذشته در بهمن ماه بود که خودروساز‌های دولتی شامل پارس…

نرخ عوارضی اتوبان ها، به سرنوشت نان دچار شد(+سند)



اخبار اقتصادی - نرخ عوارضی اتوبان ها، به سرنوشت نان دچار شد(+سند)

در حالی که پیش تر مدیرکل نگهداری راه و ابنیه فنی سازمان راهداری از افزایش نرخ عوارض خودروها در آزادراه ها خبر داده بود، اکنون شاهد کاهش نرخ عوارضی هستیم.

به گزارش عصرخبر، چندی پیش عزیز فیلی اعلام کرده بود نرخ عوارض خودروی سواری در آزاد راه تهران- قم از ۳۰۰ به ۵۰۰ تومان افزایش یافته است و این نرخ تا یک سال آینده ثابت می ماند.
عزیز فیلی با اشاره به افزایش عوارض ۶ آزاد راه بخش خصوصی ادامه داد: نرخ عوارض این آزاد راه ها به صورت مشارکتی و توسط وزارت راه و شهرسازی تعیین می شود.

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,نرخ عوارضی اتوبان ها


پیش ازاین عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده بود: در سال جاری ۲۰ آزادراه افزایش عوارض نداشته و تنها با افزایش عوارض ۶ آزادراه بخش خصوصی موافقت شده است.

افزایش نرخ عوارضی سوژه ای شد تا موافقان دولت به حمایت و منتقدان دولت به نقد دولت در این زمینه بپردازند، اما بررسی ها نشان می دهد که سرنوشت افزایش قیمت نان در مورد نرخ عارضی ها هم تکرار شده است.

در حالی که نرخ عوارضی خودرو قم - تهران به 500 تومان افزایش پیدا کرده بود گویا اکنون با کاهش 100 تومانی به 400 تومان رسیده است که البته این سبب بلاتکلیفی و عابران این آزادراه شده است و می تواند نشان از بی برنامگی دولت باشد یا قدرت رسانه ها.

گفتنی است، پس از افزایش 30 درصدی قیمت نان در تهران و شهرستان ها به یکباره دولت به صورت دستوری، قیمت نان را 10 درصد کاهش داد که احتمال می رود این اتفاقی است که برای نرخ عوارضی آزادراه ها صورت گرفته است.

تصاویر زیر مربوط به چند روز گذشته آزادراه قم - تهران می باشد که نشان از افزایش و کاهش نرخ عوارض خودروهاست.

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,نرخ عوارضی اتوبان ها

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,نرخ عوارضی اتوبان ها

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,نرخ عوارضی اتوبان ها

 اخبار اقتصادی - عصرخبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------