آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

پایان غائله دنا؟



اخبار,اخبار اقتصادی ,قیمت خودرو

 

اخبار اقتصادی - پایان غائله دنا؟

«شاید غائله دنا با جابه‌جایی معاون فروش و بازاریابی ایران‌خودرو خاتمه یابد.» این جمله‌ای است که روز گذشته برخی از دست‌اندرکاران صنعت خودرو به آن اشاره داشتند حال آنکه همزمان با اعلام این خبر، رئیس شورای رقابت نیز به نوعی از پذیرفتن قیمت 42 میلیونی دنااز سوی ایران‌خودرو خبر داد.

دیروز دو خبر مربوط به شرکت ایران‌خودرو روی خروجی برخی از خبرگزارها قرار گرفت. خبر اول حکایت از جابه‌جایی عبداله بابایی معاون فروش و بازاریابی ایران‌خودرو داشت و خبر دیگر نیز اظهارات رضا شیوا در مورد ختم مناقشه دنا را پوشش داده بود. هر چند ممکن است که این دو خبر ربطی به یکدیگر نداشته باشد، اما اظهارات تهدید آمیز شیوا و عبداله بابایی در مورد قیمت دنا ممکن است به‌نوعی این دو خبر را به یکدیگر مربوط کند.

 

پس از اعلام قیمت دنا از سوی شورای رقابت بابایی عنوان کرده بود که اگر شورای رقابت بر قیمت 42 میلیونی دنا اصرار کند خط تولید این خودرو را متوقف خواهیم کرد. این اظهارات در حالی با واکنش شیوا مواجه شد که وی نیز با لغو بررسی مجدد قیمت‌گذاری این خودرو بر موضع خود اصرار کرد.

 

در هر حال به‌نظر می‌رسد که این روزها مناقشه قیمت‌گذاری دنا ختم به خیر شده و ایران‌خودرو نیز با پذیرش قیمت 42 میلیونی طی چند روز آینده تحویل آن را آغاز کند. روز گذشته رئیس شورای رقابت در گفت‌و‌گو با «ایرنا» با بیان اینکه قیمت خودرو دنا به‌طور رسمی به ایران‌خودرو ابلاغ شده است، عنوان کرده بود که این خودروساز تاکنون هیچ گونه اعتراضی درخصوص قیمت خودرو دنا نداشته است.
اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------