آخرین اخبار اقتصادی

افول طبقه متوسط ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

چه بر سر طبقه متوسط آمد؟

تغییرات اقتصادی دهه ۹۰ نشان می‌دهد ماهیت طبقات اجتماعی دستخوش تغییر شده است و طبقه متوسط که طبقه‌ای پویا و جریان‌ساز بوده،…

امن‌ترین خط هوایی جهان معرفی شد



اخبار,اخبار اقتصادی , امن‌ترین خط هوایی جهان

 

اخبار اقتصادی - امن‌ترین خط هوایی جهان معرفی شد

خط هوایی کانتاس استرالیا به عنوان امن‌ترین خط هوایی جهان معرفی شد.

به گزارش ایسنا، وب‌سایت رتبه‌بندی خطوط هوایی جهان طبق روال همه ساله اقدام به معرفی امن‌ترین خط هوایی جهان کرده و اینبار یک خط هوایی استرالیایی این عنوان را به خود اختصاص داده است.

دلیل انتخاب خط هوایی کانتاس استرالیا به عنوان امن‌ترین خط هوایی جهان این بوده است که این خط هوایی در طول 94 سال فعالیتش یکی از امن‌رتین خطوط هوایی جهان بوده است و هیچ مرگ و میری در پروازهای این خط هوایی گزارش نشده است.

نحوه رتبه‌بندی و فاکتورهای در نظر گرفته شده برای رتبه‌بندی توسط این وب‌سایت توسط سازمان حمل و نقل هوای مدنی مورد تائید قرار گرفته است.

خط هوایی کانتاس استرالیا تمام موتورهای هواپیماهای خود را با استفاده از ارتباطات ماهواره‌ای در تمام طول پرواز کنترل می‌کند و این امر به خلبانان اجازه می‌دهد تا پیش از وقوع حادثه فکری برای برون رفت از مشکل پیدا کنند.

انتخاب این خط هوایی به عنوان امن‌ترین خط هوایی جهان در حالی صورت می‌گیرد که جهان در سال گذشته میلادی شاهد چند حادثه هوایی ناگوار بود که باعث مرگ چند صد نفر شد.
اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------