آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

هشدار شرکت توانیر: خاموشی در انتظار کشور



اخبار,اخبار اقتصادی ,مصرف برق

 

اخبار اقتصادی - هشدار شرکت توانیر: خاموشی در انتظار کشور

معاون دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر گفت: اگر در مصرف برق صرفه‎جویی نشود سال آینده مجبور به اعمال یک‎سری خاموشی‎ها می‎شویم.

به گزارش ایسنا، عبدالامیر احمدی‎زاده در همایش مدیریت مصرف برق اظهار کرد: علم هنوز نتوانسته برای انرژی برق ذخیره ایجاد کند و برق مصرفی مشترکین به‎صورت آنی تولید و به مصرف می‎رسد.

معاون دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر با بیان اینکه در مقیاس کوچک ذخیره انرژی وجود دارد اما در مقیاس بزرگ وجود ندارد، تصریح کرد: مصرف بهینه و اعمال شیوه‌های صحیح مصرف برق در بخش خانگی، به‎ویژه در استفاده از وسایل برقی سبب کاهش فشار بر تأسیسات تأمین برق و افزایش کیفیت و پایایی خدمات و بهره‌مندی شمار بیشتری از هموطنان از این خدمات می‎شود.

احمدی‎زاده با اشاره به افزایش مصرف برق در روزهای گرم تابستان، اضافه کرد: مصرف بهینه برق به‎ ویژه در ساعت‌های اوج مصرف و استفاده مناسب و اقتصادی از وسایل برقی می تواند به عبور از تابستان بدون خاموشی کمک کند.

وی یادآور شد: 20 میلیون مشترک برق خانگی در کشور وجود دارد.

به گفته احمدی‌زاده در لرستان حدود 550 مگاوات انرژی برق مصرف می‎شود که مصرف مناسبی نیست و باید در انتخاب وسایل برقی دقت کافی صورت گیرد.

معاون دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر افزود: برای جلوگیری از انرژی برق حتما باید کاتالوگ وسایل برقی خوانده شود و به عنوان راهنما مورد استفاده قرارگیرد.

احمدی‎زاده با اشاره به اینکه 105 تا 205 روز از روزهای سال دچار مشکل هستیم، اظهار کرد: ایران پنج برابر چین و چهار برابر هندوستان برق مصرف می‎کند.
اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------