سناریوی واردکنندگان خودروهای چینی؛ چالش قطعه‌سازان داخلی



اخبار,اخبار اقتصادی , خودروهای چینی

 

اخبار اقتصادی - سناریوی واردکنندگان خودروهای چینی؛ چالش قطعه‌سازان داخلی

بخشی از مشکلات صنعت قطعه‌سازی مربوط به دوایری نظیر بانک ها، سازمان حسابرسی، تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی کشور می شود و واردات خودروهای بنجل چینی به قصد تصرف بازار خودرو کشور مزید بر آن شده است.

جمعی از قطعه سازان خودروی کشور در نامه ای اظهارات رییس هیات مدیره انجمن قطعه سازان خودرو را به چالش کشیدن صنایع قطعه سازی و خودروی داخلی و سناریوی واردکنندگان خودروهای چینی به کشور دانستند.

به گزارش پول‌نیوز، اظهارات اخیر محمدباقر رجال که صنعت قطعه سازی کشور را عقب مانده دانست، واکنش جمعی از قطعه سازان را به همراه داشت.

در این نامه آمده است: با توجه به توقف فعالیت انجمن قطعه سازان از سوی وزارت کار، اظهارات بی اساس افرادی تحت نام مسئولین انجمن قطعه سازی ایران غیرقانونی به شمار می آید.

این در حالی است که بخشی از مشکلات این صنعت پویا مربوط به دوایری نظیر بانک ها، سازمان حسابرسی، تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی کشور می شود و واردات خودروهای بنجل چینی به قصد تصرف بازار خودرو کشور مزید بر آن گشته و به چالش کشیدن و بزرگ‌نمایی عدم استفاده از قطعات تولیدکنندگان ایرانی در خودروهای ساخت کشور تنها به قصد ارائه و بزرگ‌نمایی عدم توانایی در تامین از سوی قطعه سازان کوشا برای صنایع خودروسازی کشور و به چالش کشیدن صنایع قطعه سازی و خودرو کشور تحت این سناریو جدید است که به نظر به دستور و سناریوی واردکنندگان خودروهای بنجل چینی این اقدامات و گفتگوها انجام پذیرفته است.

براساس نامه جمعی قطعه سازان خودرو، این اقدامات به دنبال کسب بیشتر بازار خودرو ایران و حذف تولیدکنندگان شریف قطعه سازی داخل کشور صورت گرفته است.
اخبار اقتصادی - پول نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------